Katla on Fire

Ongelooflijk goede fontein dit! Langdurig gouden effect en dan ineens metershoge crackling, te gek!

Ik kocht deze voor de volle mep op de laatste verkoopdag. Toch overstag gegaan tijdens de losse verkoop. Begon erg goed, knalde daarna hard uit elkaar, auto beschadigd en grote brandvlek op de tegels hier omdat de crackling wel afging. Was hier echt niet blij mee.

Heb het gefilmd dus zal deze eerdaags nog even online gooien.

Ik kocht deze voor de volle mep op de laatste verkoopdag. Toch overstag gegaan tijdens de losse verkoop. Begon erg goed, knalde daarna hard uit elkaar, auto beschadigd en grote brandvlek op de tegels hier omdat de crackling wel afging. Was hier echt niet blij mee.

hier net precies hetzelfde! gelukkig had je reactie al gelezen en hadden de vrouw en kinderen genoeg afstand. echt veilig is het niet.......

Jammer om de verhalen hierboven te lezen. Fonteinen die ontploffen klinkt mij niet geheel onbekend in de oren, heeft iedereen hier waarschijnlijk wel eens meegemaakt. Zeker als er schade ontstaat, niet fijn.

Bij ons ging hij gelukkig geweldig! Begon heel rustig met het goud wat steeds hoger kwam en toen die crackling! Hier haalde ik vroeger altijd de Coral Beauty voor. Metershoog en keihard, prachtig! Helaas niet op film.

Was eigenlijk ook alweer vergeten wat deze fontein van plan was. Schrok mij de tering toen hij in eens zijn crackling leeg blaasde.

Gaat zeker nog een keer aangeschaft worden.

Dit was echt een beest.
Volgend jaar neem ik minimaal 10, van deze jongens!
Hij begint slap. Maar dan die crackling.. wauw

Erg uitgekeken naar deze fontein. Ook nog tijdens de losse verkoop gescoord voor de hoofdprijs, maar na de films in dit topic toch maar overstag gegaan. Hoe die was? Ik kwam vanmorgen een dichtgevouwen tas tegen in een hoekje van mijn auto, waar deze uiteraard nog in zat... Die komt dus over 364 dagen aan de beurt!

Ik ben nog wel benieuwd naar het filmpje.

Misschien een klien foutje gemaak het blijven ook maar chineese
ben toch wel benieuwd naar je flimpje wil deze dit jaar ook kopen omdat een geweldige fontein is

Ik denk dat we deze dit jaar maar eens gaan meepakken, die crackling komt wel echt hoog.

Dat is inderdaad een special effect waar je niet direct op zit te wachten. (Als je niet weet dat het komt).

Hetzelfde een keer gehad met een Etna in fire.
Maar daar zat een stuk beton in, die op een bil van mij terecht kwam.
Gelukkig zit daar genoeg spek, lees vet, maar dat heb ik wel een tijdje gevoeld.

Gelukkig keek je de andere kant op, anders had je er nog wel eens langer last van kunnen hebben!:p

Back
Bovenaan