Katla on Fire

Mee eens, wat een fontein is dit zeg. Denk ook niet dat er betere fonteinen dan deze zijn. Hij is echt steengoed. Komt zo hoog en breed. Gaat dan ook zeker weer op de lijst.
Ben blij dat ik er 2 heb bewaard.
Zelfs een zink en de Funke/luypears kwamen niet zo hoog. Echt onder de indruk!

Totaal met jullie eens. Wat een topfontein is dit. Echt gigantisch hoog en breed. Hij begint lekker langzaam en bouwt op tot ie hoger en breder gaat. Heerlijk!

Heerlijke fontein, had 'm voor het eerst maar zou 'm zo weer nemen! Misschien zelfs wel voor de adviesprijs. Begint sierlijk en onschuldig, maar als de crackling begint is iedereen onder de indruk!

Dit was echt aan fantastische fontein, we hadden hem blind gekocht en wisten niet wat te verwachten. Toen de crackling eenmaal begon stond de straat op z'n kop! Toppertje

Ik heb deze een paar jaar geleden gehad, waanzinnig goed inderdaad. Z'n broertje de Paradise komt in de buurt maar haalt het niet bij deze geweldenaar. Helaas afgelopen jaar moeilijk te vinden hier in de regio.

Nou ik kan Ruben de hand schudden, hier zei er ook 1 boem. Daar gaat de mooie combi met z'n broertje, gek genoeg krakelde hij wel door haha. Overigens ook veel te veel wind, maar de crackling blijft echt zo oorverdovend hard, heerlijk!

Katla on Fire.jpg

Normaal hoop je dan op restvoorraad vd uitloop. Na de shopping frenzy vorig jaar, durf ik daar niet op te hopen.

Jammer

Ongelooflijk dit :cry: door de stormloop van vorig jaar, en niet beschikbaar in de regio voor die tijd, nooit kunnen hebben, bizar dat ie dr uit gaat, waarom?

Dat is wel heel erg balen zeg. Prachtige fontein, kan zich met gemak meten in de top qua fonteinen. Echt zonde dat ie eruit gaat.

Back
Bovenaan