vuurwerkduiven
VWC lid
Nou ik trap af met de primeur . Straat film van de grande 400

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou ik trap af met de primeur . Straat film van de grande 400
Lange pauzes, maar daardoor wel hilarische geluiden op de achtergrond hahaNou ik trap af met de primeur . Straat film van de grande 400
Het was echt een geweldige box alleen de pauzes minder .hij is helemaal zo strak mogelijk doorgelont desondanks een mooie bak. Burst was gewoon erg goed
Ieder zn mening vond hem gewoon goed alleen de vetragingen mogen beter van mij dat moeten ze bij katan aanpassenZonde van je geld deze bak. Je hoort het al aan het publiek. Dan kom je aansjouwen met een ruggenkrakert van jewelste en dan komt dit eruit.
Dat je misschien iets vertraging hebt tussen de compounds zelf oke. Je koopt niet zo'n grote bak om vervolgens alle losse cakes te moeten doorverbinden met snellont, laat staan quickfuse. Zoals eerder gezegd is, pauzes zijn killing. Er zijn zat compounds op de markt waar alles wel gewoon doorloopt.Probleem zat hem niet echt in het verbinden tussen de compounds, wel tussen de cakes van de compound. Ik heb die allemaal nog verbonden met quick fuse, vertragingen vielen dus best nog wel mee.