Katan Special Grande #400

Deze ook gehad, wat een top bak! Burst is gewoon goed en is een dikke rammer. Wel aardig druk geweest in de voorbereiding met het verbeteren van de overgangen, overal snellont tussen gezet. YouTube haalt de kwaliteit naar beneden maar hierbij het filmpje.

Wel een goeie chaos bak zeg. Effecten wel erg saai. Lijkt op straat video's nog meer alsof je 2 tot 3x dezelfde box achter elkaar afsteekt.

Geef mijn portie maar aan fikkie.

Ik word er niet warm van. Kies voor die centen wel wat anders/beters uit.

Het was echt een geweldige box alleen de pauzes minder .hij is helemaal zo strak mogelijk doorgelont desondanks een mooie bak. Burst was gewoon erg goed

Probleem zat hem niet echt in het verbinden tussen de compounds, wel tussen de cakes van de compound. Ik heb die allemaal nog verbonden met quick fuse, vertragingen vielen dus best nog wel mee.

Het was echt een geweldige box alleen de pauzes minder .hij is helemaal zo strak mogelijk doorgelont desondanks een mooie bak. Burst was gewoon erg goed

Ja voor rond de 200 gewoon een no brainer, ff goed doorlonten en dan gaat ie als een raket. Bedankt voor de filmpjes!

De special 400 was echt de moeite waard! Inderdaad allemaal 25mm en volgens de beschrijving 6 kg kruit. Dikke burst en mooie effecten.

Bijlagen

• IMG_20220101_111354772_HDR.jpg
    IMG_20220101_111354772_HDR.jpg
    325,6 KB · Weergaven: 6
  • IMG_20220101_111321529_HDR.jpg
    IMG_20220101_111321529_HDR.jpg
    199,6 KB · Weergaven: 6
Zonde van je geld deze bak. Je hoort het al aan het publiek. Dan kom je aansjouwen met een ruggenkrakert van jewelste en dan komt dit eruit.

Sluit ik mij bij aan, hij was gewoon goed! Ruggenkraker(als je het gewicht bedoelt) kwam ook doordat de handels grote er als volgt uit zag. Compounds vastgelijmd op hout,vervolgens geplaatst in een doos met een houten plaat, die weer in een karton zat, wat weer in een stalen kooi zat met daaromheen weer een doos.

Dit is er een ‘bijzijn is meemaken’

Verder iedereen zijn eigen smaak natuurlijk

Vind de box meer dan prima overkomen zo op film hoor. Lekker divers, meerdere schietrichtingen, zeker als je dat afzet tegen de prijs waarvoor hij wordt aangeboden. Zeker een kanshebber als hij weer voor dezelfde prijzen wordt aangeboden! Ook ideaal voor grote vriendengroepen, samen wat geld lappen en een mooie diverse box scoren.

Probleem zat hem niet echt in het verbinden tussen de compounds, wel tussen de cakes van de compound. Ik heb die allemaal nog verbonden met quick fuse, vertragingen vielen dus best nog wel mee.
Dat je misschien iets vertraging hebt tussen de compounds zelf oke. Je koopt niet zo'n grote bak om vervolgens alle losse cakes te moeten doorverbinden met snellont, laat staan quickfuse. Zoals eerder gezegd is, pauzes zijn killing. Er zijn zat compounds op de markt waar alles wel gewoon doorloopt.

Slecht issie zeker niet en 220,- is een redelijke prijs.

Ik zou deze doos zelf echter nooit aanschaffen. Ik vind dat men in orginaliteit tekort schiet. Er had meer ingezeten qua variatie in effecten, schietrichtingen, tempo. Daarnaast vind ik dit soort boxen voor 'luie mensen' (niet persoonlijk opvatten). De helft van de effecten trekt me, de andere helft niet. Dan combineer ik liever een aantal compounds / cakes waarna het helemaal mijn smaak is.

Back
Bovenaan