Katan Special Grande #400

Slecht issie zeker niet en 220,- is een redelijke prijs.

Ik zou deze doos zelf echter nooit aanschaffen. Ik vind dat men in orginaliteit tekort schiet. Er had meer ingezeten qua variatie in effecten, schietrichtingen, tempo. Daarnaast vind ik dit soort boxen voor 'luie mensen' (niet persoonlijk opvatten). De helft van de effecten trekt me, de andere helft niet. Dan combineer ik liever een aantal compounds / cakes waarna het helemaal mijn smaak is.
Voor luie mensen.. jeetje had je zelf geen vuurwerk dit jaar dat je anderen maar lui gaat noemen ...

Slecht issie zeker niet en 220,- is een redelijke prijs.

Ik zou deze doos zelf echter nooit aanschaffen. Ik vind dat men in orginaliteit tekort schiet. Er had meer ingezeten qua variatie in effecten, schietrichtingen, tempo. Daarnaast vind ik dit soort boxen voor 'luie mensen' (niet persoonlijk opvatten). De helft van de effecten trekt me, de andere helft niet. Dan combineer ik liever een aantal compounds / cakes waarna het helemaal mijn smaak is.
Zo blijft ie bij mij ook wel hangen; hij is goed en mooi maar een "best of" qua effecten. Dat is natuurlijk prima en zal de meeste mensen kunnen aanspreken, en zo heb je met 1 aankoop alles in huis en ben je klaar. Maar er zit verder weinig creativiteit en originaliteit in, daarvoor koop je deze niet. Dit is meer de ultieme met1bakklaar-box. Zelf zou ik liever wat opvallender of spectaculairder (bij elkaar) aanschaffen, of ik moet eens een jaartje LUI zijn :D

Ik plaatste het niet voor niets tussen aanhalingstekens en zei er bij dat het niets persoonlijks is. Probeer de bredere strekking te begrijpen en voel je vooral niet aangevallen. Was niet de intentie.

Wat een monsterlijke box was dit! Gigantisch divers, lekkere burst en prima tempo. Jammer van de pauzes (die ivm de compound blokjes niet te verhelpen waren). Maar wat een lekkere bak, voor 200-250 euro echt een aanrader.

Wat een monsterlijke box was dit! Gigantisch divers, lekkere burst en prima tempo. Jammer van de pauzes (die ivm de compound blokjes niet te verhelpen waren). Maar wat een lekkere bak, voor 200-250 euro echt een aanrader.
Ja die waren te verhelpen maar zat ook in de cakes zelf dus had je elke cake namoeten lonten met snellont heb ik ook niet gedaan

en toch doet deze het niet voor mij ofzo.

Voor mij ook niet echt. Heb net het filmpje rustig bekeken en de 25 en 30 mm gevoel krijg ik niet echt.
Deze bix wordt gemaakt door de salvo’s, waardoor er zeker wel spektakel is of door de tempoversnelling als er niet in salvo wordt geschoten. In normaal tempo zouden de effecten echt mager overkomen, maar het is maar waar je van houd. Mooie box, veel effecten etc, maar niet mijn ding, dan iets meer betalen voor de mega box van Evo :)

Kwam per toeval een filmpje tegen en wekte toch wel de interesse. Maar na het zien van de gemiddelde prijs dit jaar vraag ik mij af of Katan er nog wat van gaat verkopen dit jaar..

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze ook van dichtbij meegemaakt. Dikke box, uiteraard! Maar toch ontbreekt het voor mij aan wow-factor. Het is net niet speciaal genoeg. Net niet overweldigend. Duurt wat te lang en boet daardoor in aan intensiteit.
Smaken verschillen wellicht :)

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze ook van dichtbij meegemaakt. Dikke box, uiteraard! Maar toch ontbreekt het voor mij aan wow-factor. Het is net niet speciaal genoeg. Net niet overweldigend. Duurt wat te lang en boet daardoor in aan intensiteit.
Smaken verschillen wellicht :)

Eigenlijk niet echt naar deze box gekeken tot nu toe, maar dit is gewoon matig. boeketten zijn erg klein, zeker 1e anderhalve minuut

voor een half mille (prijs laatste dagen) zou ik me flink bekocht voelen, of leken de boeketten irl erg veel beter dan zo op film? die pauzes ook joh...

De boeketten vonden we wel prima. Maar die pauzes dat verpest die hele bak. Ook bij andere compounds zaten er veel te veel pauzes in. Dat is erg jammer

Als losse Cakes wel prima, maar als 1 grote compound verschrikkelijk door de pauzes. In bovenstaand filmpje veel geknipt. Voor 400-500 euro mag je wel iets beters verwachten.

Back
Bovenaan