Katan Special Grande #400

De video van (ruim 3kwart) van de WTF One (omlabeling van de Katan Grande Special #400!

Wat een bak. Bonte mix van effecten, veelal met titanium core. Heel tof. Wel gigantisch lange pauzes tussen de cakes. Maar dat valt te verhelpen.

Voor de freak prijs van 200-250 gewoon een monsterlijk dikke box!
Heb deze ook in bestelling staan eerst dacht ik nog een dikke prima maar de effecten zijn snel weg lijkt het... twijfel of ik hem ga annuleren

Heb deze ook in bestelling staan eerst dacht ik nog een dikke prima maar de effecten zijn snel weg lijkt het... twijfel of ik hem ga annuleren

Effecten snel weg? De pauzes zijn klote, maar de effecten waren juist erg sterk. Vooral de blinkers waren goed fel en bleven lekker lang blinken.

Effecten snel weg? De pauzes zijn klote, maar de effecten waren juist erg sterk. Vooral de blinkers waren goed fel en bleven lekker lang blinken.
Poe lastig te oordelen het filmpje is natuurlijk op behoorlijke afstand gemaakt ik kan het maar moeilijk beoordelen jij was er bij neem ik aan. Het is wel een dure gok van 250 euro voor dat geld kan ik ook weer de tournament box halen die heeft meer afwisseling.. lastig allemaal:rolleyes:

Effecten waren zeker goed hoor! Mijn bescheiden film kwaliteiten met telefoon maken het gewoon niet zo'n sterke video hahaha.

Pauzes deruit, en je hebt voor 250 een monster bak!

Op basis van het filmpje deel ik de mening van duiven hoor. Ik wacht de straatvideo's volgend jaar af.

Zag wat foto's van dit voorbijkomen van dit bakbeest op de facebook van Ed Raket :handsup:
Is dit de grootste nederlandse "compound" ooit? :shocked:

244428831_4392405587475704_1968277923813323998_n - kopie.jpg

244814159_4395396930509903_5692712518759103518_n - kopie.jpg

244819361_4395396760509920_1816573329526646536_n - kopie.jpg

De tubes tijgerbalsem zullen niet aan te slepen zijn, maar ik laat dit soort megacompounds staan. Er zitten altijd delen tussen die mij minder bevallen. Ik ga dan toch liever voor een paar kleinere compounds/boxen, die helemaal naar mijn zin zijn.

Wel een beetje eentonige bak, niet echt veel verschillende effecten en kleur te bekennen. Denk dat er toch wel betere opties zijn maar dat is natuurlijk subjectief.

Weer een bak met te veel crackling in. En ik vind dat de pauzes ertussen te lang zijn. hou meer van een box die het snel achter elkaar door schiet. Het stukje vanaf 0.45 waar de waaier begint vind ik dan weer wel mooi. En het einde met een waaier crackling komt eigenlijk een beetje slapjes over.

Ik heb ook deze rambak besteld! Goede ervaringen gehad met andere bakken uit de specials lijn, dus deze ook maar eens proberen.

Mag deze eigenlijk wel als één verpakking uitgeleverd worden aangezien dit meer is dan 25kg?

Je bent sws verplicht om met ze 2e op te halen.

En buiten moet je de compound uit elkaar halen en in 2 auto’s vervoeren. Hoe gek wil je het hebben :frusty::bonk:

Back
Bovenaan