Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het verhaal van de politie was dat gooiers niet konden worden aangepakt omdat niet bewezen kon worden waarmee was gegooid (bewijsmateriaal vernietigd namelijk). Nu alleen al het gooien van knallers voldoende is om iemand succesvol voor de rechter te kunnen slepen, zou het rond de komende jaarwisseling dus arrestaties en veroordelingen moeten gaan regenen. Vol verwachting klopt mijn hart. Meneer Akerboom is nu aan zet.
Als blijkt dat ik belazerd ben door de baas van de Nederlandse politie, is dit land voor altijd een gezagsgetrouw burger kwijt.
Waar staat dat?
Het verhaal van de politie was dat gooiers niet konden worden aangepakt omdat niet bewezen kon worden waarmee was gegooid (bewijsmateriaal vernietigd namelijk).
Als blijkt dat ik belazerd ben door de baas van de Nederlandse politie, is dit land voor altijd een gezagsgetrouw burger kwijt.
Ik zit hier ook al een tijdje mee in m'n hoofd, heb hem al half uitgewerkt in gedachten. Heb al vaker gehoord dat Rutte in ieder geval de papieren post vaak zelf lees. Indien goed onderbouwd en op een nette manier geschreven kan er best wat uit voort komen.Moeten we niet een mooie mail naar Rutte sturen?
Het verhaal van de politie was dat gooiers niet konden worden aangepakt omdat niet bewezen kon worden waarmee was gegooid (bewijsmateriaal vernietigd namelijk). Nu alleen al het gooien van knallers voldoende is om iemand succesvol voor de rechter te kunnen slepen, zou het rond de komende jaarwisseling dus arrestaties en veroordelingen moeten gaan regenen. Vol verwachting klopt mijn hart. Meneer Akerboom is nu aan zet.
Ik steek al iets meer dan 30 jaar af maar 22:00 kan ik me niks van herinneren.
Hadden we toen 22:00-02:00 niet alleen maar knallers en wat pijlen? Om te stoken?