Katan Special Grande #400

Hm, moesten we hier nou zo lang op wachten en moest dit nou de box van het jaar worden. Nee, ik vind hem echt niet bijzonder en ik zie nauwelijks 30 mm effecten en de meeste 25 mm effecten vind ik klein overkomen en blijven nauwelijks hangen. Alleen die paar schoten voor de crackling ogen behoorlijk, maar voor de rest, afzettend tegen de prijs .... :no:

Het is ook mogelijk om je eigen compound samen te stellen ;-)
Bijvoorbeeld
Special 1 1x
Special 2 2x
Special 4 3x
Spain fanstyle 1x

En Voila..... :)

Waarom niet? :) (Just wondering)

Ik heb ooit een topic aangemaakt : stel zelf je box met een x aantalmscjoten samen. Nou zijn er zo veel mooie producten op de markt dat je keuze genoeg hebt om zo iets te creeëren. Dat er een van Katan in zou zitten is mogelijk, maar geen zekerheidje :)

Ik vind het geen slechte box maar ook geen topper.Ik had na het lange wachten en creëren van de special box toch een special box verwacht en dat is ie niet.Voor de 200 euro een leuke box maar volgend jaar niet weer.Tenzij de box straks in de straat toch anders is als op het filmpje.

Nou, daar is 'ie dan. De film. Vind hem niet verkeerd, zit een lekker tempo in, effecten lijken prima op orde en de wisseling van shapes is goed ter afwisseling. Voor de actieprijzen waar die voor gegaan is zeker een goede aankoop, voor de ''volle mep'' verwacht ik toch nét wat meer spektakel.

Ik zat net wat rond te kijken op de Katan website, En zag hem ook staan op de consumentenshop van Katan vuurwerk. Hierbij zaten de labels 25mm en 4050 gram kruit. Als dit klopt vraag ik mij af wat er met de 30mm is gebeurd. Ook vind ik ca 10g/shot wel weer beetje weinig :shocked:. Maar ik hoop dat ik dat verkeerd gelezen heb. :P

Met 4 compounds verwacht ik wel minimaal 5500/6000+ gram ;p.

Inderdaad zeg, maar 4kg kruit en 25mm https://www.onlinevuurwerkkopen.nl/...ducts_id=74&osCsid=ri05sg46ngpttkdj5pacv21vl4

terwijl op de doos op de afbeelding <7000gram en kaliber 1.2" staat. Wat is het nou dan, Katan?

R100%20-%20Grande%20Special%20400.png

(op die pagina onderaan "Er is geen video beschikbaar" :D haha )

Na alle hype had ik ook wat meer verwacht. Tempo spreekt mij aan maar de effecten afwisseling net niet. Dus deze komt er voor mij dit jaar niet meer bij, en dit terwijl dit nog de enige grote box op m'n lijstje was..

Ben ook wel erg benieuwd naar welke inhoud het uiteindelijk is..

Het is ook altijd wat bij Katan...
Rammelt aan alle kanten. Vrij laat in het seizoen nog van alles wijzigen aan de box en uiteindelijk met veel minder op de proppen komen dan waarmee ze het introduceerde.

En ja: natuurlijk hebben we hem nog niet in de straat gezien maar mijn gevoel is hier niet goed bij.

Laten we nou eerst uitsluitsel van Katan afwachten voor op stokpaardjes te springen met aannames en teleurstellingen...

Misschien is er enkel een typfout ingeslopen en dan heeft men alweer moord en brand lopen schreeuwen :wink:

Ja, dubieus. Vreemde antwoorden van Katan kant.

Daarom zou ik graag wat uitsluitsel hebben van Mike.

Doos ansich is leuk. Geen topper maar gewoon prima. Voor de freakprijs (200/250) haal je geen miskoop in huis. Althans....

Back
Bovenaan