Kabinet beperkt verkoop en afsteken vuurwerk

Is ondertussen nou al bekend of het nou echt door gaat dit besluit of niet? Ik snap t even niet meer.

ik kan me wel voostellen dat je dat vraagt .
want het is wel heel erg stil rond dit onderwerp .
het doel is waarschijnlijk wel dat we met zijn allen in dutten en dat zij ongestoord hun gang kannen gaan .
dat is naar mijn idee een variant op de brood en spelen tactiek .

als dat zo zou zijn hoe houden wij ons zelf dan wakker als er niks word aangevoerd .
of ben nou te negatief

Als Nederland blijft winnen met voetbal blijven ze wel wakker.Lijkt hier wel oud op nieuwe als ze winnen ,en nog zeggen dat het uithaalt om legaal vuurwerk in te perken.:bonk:

Ik heb in ieder geval mijn politieke partij gemaild en heb gevraagd wat zij er van denken.
Zij vinden het inperken van de afsteek tijden nog wel goed, maar inperking van de verkoopdagen niet. Ik heb ze gevraagd om niet klakkeloos in te stemmen met alles en dat waren ze ook niet van plan.
Alle beetjes helpen denk ik dan maar.

greetzz

Geweldig nieuws toch! Afsteektijden beperken. Meer jongeren die gepakt worden en na een traject via HALT gratis mogen werken. Kunnen er weer meer volwassenen worden ontslagen en in de bijstand komen.

ze overleggen maar wat ze willen..ik begin om 10uur.
ben dat gezeik in nederland helemaal zat want het lijkt wel of het alleen maar om vuurwerk gaat deze laatste zes maanden.

gaat eigenlijk niet door want het kan niet zomaar binnen een paar maanden worden geregeld met de importeurs enzo. en je hebt polen belgie en duitsland daar hebben ze ook vuurwerk dus mensen gaan zwaarder kopen en dan heb je in oktober overlast. (duitsland 29dec)

ze overleggen maar wat ze willen..ik begin om 10uur.
ben dat gezeik in nederland helemaal zat want het lijkt wel of het alleen maar om vuurwerk gaat deze laatste zes maanden.

Zeker mee eens mij houden ze niet tegen op de 31e December we gaan gewoon weer helemaal los.... Geen speld tussen te krijgen.:)

Zeker gewoon door gaan.Hoor hier ook alleen maar verhalen van mensen die er het schijt aan hebben en gewoon op de vaste wijze door blijven stoken Word ons al genoeg ontnomen door dat *** kabinet. Gewoon vanaf 10 uur volle bak allemaal. Mocht het doorgaan en iedereen luistert dan blijft deze regel definitief staan en durf ik te zweren dat we vanaf 2017 een totaal verbod hebben

Zeker gewoon door gaan.Hoor hier ook alleen maar verhalen van mensen die er het schijt aan hebben en gewoon op de vaste wijze door blijven stoken Word ons al genoeg ontnomen door dat *** kabinet. Gewoon vanaf 10 uur volle bak allemaal. Mocht het doorgaan en iedereen luistert dan blijft deze regel definitief staan en durf ik te zweren dat we vanaf 2017 een totaal verbod hebben

Dat hoop ik dan toch maar niet een algeheel verbod. Maar dan ga ik wel ergens anders heen....

Keer Napoli onderzoeken dan? Lijkt me supervet om oud en nieuw te vieren, vooral gewoon om het een keer mee te maken.

Back
Bovenaan