Fireworkfreakz19
VWC lid
Dat dacht ik vanmorgen ook toen ik hoorde op de radio pff in me gedacht zat ik van nou bedankt he.. pannenkoek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat dacht ik vanmorgen ook toen ik hoorde op de radio pff in me gedacht zat ik van nou bedankt he.. pannenkoek
Nu kaft iedereen giel af omdat hij het voor de radio doet, maar na een potje voetbal dan gaat er ook van alles de lucht in, beetje raar om het nu op hem te blamen.
Tuurlijk hoort het niet, maar wie steekt er na een overwinning van nederland dan ook geen vuurwerk af?
Ik wel hoor, niet elke wedstrijd maar toch wel wat rook en wat singleshots gedaan na australie NL. maar meer ook niet.
Staat het nu vast eigenlijk, Keek namelijk op de website van de rijksoverheid en daar stond nog dat het nog goedgekeurd moest worden door de eerste kamer! En op halt was ook nog niks aangepast, waarschijnlijk is er nog hoop!
Het is nog een zgn. Hamerstuk in de Tweede Kamer, maar dat is een formaliteit. Tijdens de Commissie Vergadering is gebleken dat een meerderheid het behoud van de 3 Afhaal- en Verkoopdagen en het inperken van het afsteken op 31-12 naar 18.00 - 02.00u, zal steunen. De verwachting is dat de Eerste Kamer dat ook zal doen. Dus die hoop kun je helaas wel laten varen...
Een totaal verbod is precies waar ze in baarle op zitten te wachten, dan komen er gouden tijden voor de handel aan daar. Alleen ik geloof er niks van dat dit ooit zo ver komt.
Magnolia dat gaat ook niet gebeuren hoevaak ik daar al wel niet met een tjokvolle auto weg ben gereden.
De agenten in baarle hebben wel wat anders aan hun hoofd dan vuurwerk toerisme.
En daarbij je hebt altijd maaseik beringen en olen nog om naar toe te gaan heb je gelijk een leuke trip voor de boeg.