Junior Jack

ja Mav, helaas gebeurd dit jaarlijks... dat probleem hadden we met de extreme salaute van rubro ook... opeens bijna geen crackling meer, en de knal was minder.

Ik heb hier 2 kartonnen van besteld in lemmer, ik mag er toch van uit gaan dat dit gewoon presteert zoals verleden jaar. Anders zijn er een hoop mensen genaaid want volgens mij hebben ze in Lemmer heel wat kartonnen verkocht.

Maar mensen, voordat iedereen dit bakje afschrijft... Misschien is hij niet meer zo goed als vorig jaar, maar heeft hij alsnog wel silver salute/delicious thunder-achterige knallers, en in dat geval zou je toch moeten kunnen leven met 80 euro voor 24 stuks (in Lemmer in ieder geval)? Dan is het geen grandioze miskoop!

Ik zie weer een hoop paniek ontstaan omdat iemand iets in de wereld gooit zonder onderbouwing.

Is er iemand die hier iets zinnigs over heeft te melden? Want ik ben daar ook wel benieuwd naar?
( is de nieuwe versie uberhaupt wel in het land?)

Ik zie dat ik onrust heb veroorzaakt. Ik heb gezegt dat hij mij teleur stelde , ik vond hem tegen vallen want ik vond de knallen matig (een stuk minder hard dan vorig jaar) hij ging niet harder dan sommige siercakes. Dit is hoe ik hem beleefd heb en mijn mening.

Minder hard dan sommige siercakes...! Dat is dus voor iedereen een teleurstelling want een knalcake moet wat betreft burst alle siercakes eruit kunnen knallen (mijns inziens) en voorheen deed deze dat ook. Ik koop geen knalcake voor de uitwerking, maar om de hardere knal dan die bij de siercakes te vinden zijn.

Arviidd, bedankt voor je reactie!

Is er niu niemand die deze gefilmd heeft potjandorie. Zon hype rond deze cake en niemand op dit forum die een filmpje heeft? Echt slecht. Het is dat ik zelf niet kon.

Heb even zitten kijken bij de kalender van vuurwerkcrew.. en als deze up to date is dan is 29 december de eerst volgende keer dat ie geschoten KAN worden.. niet in de vorm van een demo maar door de consument zelf.
Ik zag wel dat katan de junior jack 3 weken geleden heeft geplaatst op youtube. misschien kan Katan hierzelf uitsluitsel over geven of het hier gaat om de 2014 versie?

Nou fingers crossed dan maar. Kan ook een goed teken zijn dat hij niet word geschoten. Tis maar hoe je het bekijkt. De 29e komt mijn film online, dat is zeker,of hij moet niet worden geleverd.

Back
Bovenaan