Junior Jack

Voor dat geld mag je ook wel verwachten dat ie hetzelfde presteert als vorig jaar..

Ik heb een karton van die besteld. Omgerekend nog geen 4 euro per stuk. Als hij iets,maar dan ook iets minder is, heb ik toch een 12 shots salute voor 8 euro. das nog geen geld dacht ik zo. Zou wel zuur zijn als hij minder is.

Soms kun je beter ook geen aandacht besteden aan een super goed produkt, want wie weet leest er wel iemand mee.:wink: en wordt hij alsnog afgekeurd.

Ik heb een karton van die besteld. Omgerekend nog geen 4 euro per stuk. Als hij iets,maar dan ook iets minder is, heb ik toch een 12 shots salute voor 8 euro. das nog geen geld dacht ik zo. Zou wel zuur zijn als hij minder is.

Geen geld?! Volgens mij vergeet je dat wanneer je dezelfde kartonkorting krijgt op andere knalcake's, deze 60% ( of meer ) goedkoper zijn dan de Junior Jack. En ja hij knalt harder dan de andere knalcakes, maar los van dat is ie gewoon alsnog duur. En je koopt dit product vanwege de prestaties van voorgaande jaren en niet anders. Wanneer deze minder presteert, is het gewoon een ander product met dezelfde naam.

Maar goed, morgen gaan we het zien als de 2014 versie word geschoten want dat is ook maar de vraag.

Soms kun je beter ook geen aandacht besteden aan een super goed produkt, want wie weet leest er wel iemand mee. en wordt hij alsnog afgekeurd.

Hier geef ik je wel gelijk in.

Maar goed, morgen gaan we het zien als de 2014 versie word geschoten want dat is ook maar de vraag.

We leven in een tijd waar iedereen foto's en film maakt van alles en nog wat. Kan er dan niemand even een foto van het schietveld maken? Want die vierkante versie van de junior jack moet dan toch wel opvallen met zijn nieuwe vleugeltjes. Dan weet je direct dat het de 2014 versie is.

junior.jpg

Toch vind ik de prijzen maar erg verschillen... Voor een karton betaal je 80-90 euro terwijl je er voor slechts eentje 8,5 euro moet neerleggen... De adviesprijs kan dan ook wel makkelijk wat omlaag.

Verder is dit wel een toppertje, mits deze zo presteert als voorgaande jaren. Het Titanium boeket van deze cake is ook bruut, aardig groot en lekker vol!

ik heb daarnet gehoord dat de 2014 versie gister op de demo in holten helaas minder presteerde dan voorheen.

potverdorrie, wou er een karton van maar dan ben ik blij dat ik het niet heb kunnen vinden. Jammer van dit product.

Vin het makkelijk praten als hij toch al uitverkocht lijkt.
Zijn er meer mensen die hem gezien hebben en wellicht gefilmd?

Het product kan wel teleurstellen maar dan gaat het erom waarom het teleur stelde.
Is het product niet wat je ervan verwachtte?
Had je hardere knallen verwacht, of knalt het product in vergelijking met de voorgaande jaren zachter?

En tot slot, knalde deze harder dan de andere knalcakes of is het nu gewoon hetzelfde als andere knal cakes?

Ook besteld maar als die minder is dan baal ik enorm en dan is de prijs ook niet goed meer. Bestelling aanpassen dan maar

@pyroboy, de ronde versie is bij veel winkeliers helemaal uitverkocht.

Het enige wat mij eigenlijk een beetje tegen staat is dat er eigenlijk helemaal niemand met 'insider' informatie komt. Bij vele andere producten is er wel een opmerking van een winkelier / importeur te vinden maar hierover niets. Okay, het zegt eigenlijk niets over het product an sich maar daarentegen geeft het onbedoeld toch wel een gevoel van onzekerheid wat ik liever niet zou hebben. Als Katan dit product ook verpest heeft is het nooit meer Katan voor mij. Gelukkig heb ik Evolution ontdekt met de geweldige knalcakes maar deze (JJ) was puur gekozen vanwege de geweldige knal....:sad:

Back
Bovenaan