Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom kan de fabrikant hier niks meer aan doen zodat de bak voldoet aan de norm?
En dan? Dan is toch een ander product dan is getoond tijdens de demo en waar iedereen enthousiast van werd.
Ik vind het een prima zet, als een product op wat voor manier niet voldoet dan moet ie gewoon niet geproduceerd worden.
Dit was toch wel te verwachten, toch beter dat ze het niet leveren dan dat het klachten regent achterafzo houd mania de pet hoog met hun producten
![]()
Maar verder ga ik met de huidige dB regel wel weer even terug verlangen naar de prof salutecakes!
Jammer maar helaas, ik trek voorlopig geen geld meer uit voor de losse Nederlandse knalcakes!
tja... dat krijg je dan.
er waren zat NL knalblokjes die goed waren zoals de dutch thunder, aftershock thunder, white thunder, delicious thunder etc etc etc.
90% had volgens mij al CE.
dus dit heeft WEER eens met het RACT te maken, en staat los van de CAT2 120DB regel.
kijk bv in duitsland, ook CAT2, mooi assortiment fatsoenlijke knalblokjes en daar mag gewoon een flash salute knal zonder sterren, Ti salute zonder sterren.
ik haat het RACT!!!
Welke salute blokjes kan je in duitsland kopen, is de salute cake 1 of vergelijkbaar daar te koop?