Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voordat ik mijn freak bestelling doe bij mania zou ik graag weten of deze er deze week nog op komt, en of dat wordt zoals geschoten van de week. Als beide antwoorden met een j beginnen wacht ik nog even en bestel ik die mee!
Mania heeft elders hier op het forum bevestigd dat hij tijdelij kOn-Hold staat dus ik verwacht er deze week geen uitsluitsel over helaas...

Zou toch echt balen zijn als deze dit jaar niet in de verkoop gaat. Ben normaal niet zo van de knal bakken maar deze had ik al samen met een maatje per 2 gepland voor 00.00 uur.

Hoop dat deze er toch komt.
Buiten de bulk actie om ook prima betaalbaar en een must have.:p
Niks te klagen over deze maar hoe gaaf zou het zijn om fluiters bij te hebben ipv color pearls

Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen van deze compoundbox. Tijdens het bekijken van de livestream van de demo op het moment dat de Johnny Dangerous voorbij kwam, was ik toch echt verrast. 'Zo dan, die is gaaf', klonk het. Wat een geweld, heerlijk tempo en wat schiet hij lang door zeg. De finale is ook niet mis.

Zou toch echt balen zijn als deze dit jaar niet in de verkoop gaat. Ben normaal niet zo van de knal bakken maar deze had ik al samen met een maatje per 2 gepland voor 00.00 uur.

We mogen maar stoken tot 02.00, maar deze bak zou ik als hij er wel komt, met alle liefde aanschaffen om hem zo laat mogelijk te stoken.

Ja ja, te mooi om waar te zijn.. Ik mis toch echt de verplichte sterretjes. Maar mocht deze zo presteren dan heb je toch wel een mooie bak te pakken.

Voordat ik mijn freak bestelling doe bij mania zou ik graag weten of deze er deze week nog op komt, en of dat wordt zoals geschoten van de week. Als beide antwoorden met een j beginnen wacht ik nog even en bestel ik die mee!

Ik denk precies hetzelfde!!:wink:

We balen er zelf ook onwijs van maar helaas moeten wij jullie via deze weg laten weten dat we na overleg met onze fabrikant in China hebben moeten besluiten om de Johnny Dangerous dit jaar niet te gaan verkopen. Wie weet wat de toekomst brengt maar voor nu moeten we het helaas zonder dit bakbeest doen.

Balen op naar volgend jaar dan maar? Gelukkig nog genoeg ander moois aan de horizon om de lucht in te knallen!

We balen er zelf ook onwijs van maar helaas moeten wij jullie via deze weg laten weten dat we na overleg met onze fabrikant in China hebben moeten besluiten om de Johnny Dangerous dit jaar niet te gaan verkopen. Wie weet wat de toekomst brengt maar voor nu moeten we het helaas zonder dit bakbeest doen.

Waarom is hiervoor gekozen Eigenlijk? Zelf geschrokken tijdens de demo?

Ook niet bij jullie Duitse winkels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan