Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom kan de fabrikant hier niks meer aan doen zodat de bak voldoet aan de norm?

En dan? Dan is het toch een ander product dan is getoond tijdens de demo en waar iedereen enthousiast van werd.

Ik vind het een prima zet, als een product op wat voor manier niet voldoet dan moet ie gewoon niet geproduceerd worden.

En dan? Dan is toch een ander product dan is getoond tijdens de demo en waar iedereen enthousiast van werd.

Ik vind het een prima zet, als een product op wat voor manier niet voldoet dan moet ie gewoon niet geproduceerd worden.

Eens! Of op de markt brengen waar iedereen mee verleid is of niks. Ondanks dat ik het erg jammer vind een hele goede beslissing van Vuurwerkmania

Dit was helaas te verwachten. Erg zonde, maar de juiste beslissing denk ik.

Dit was toch wel te verwachten, toch beter dat ze het niet leveren dan dat het klachten regent achteraf :p zo houd mania de pet hoog met hun producten :D

Ik vraag me af wat er dan over was gebleven als deze binnen de regels zou worden geproduceerd! Zoiets als een eerstejaars Final Fate vind ik hem zeker nog acceptabel!

Dit was toch wel te verwachten, toch beter dat ze het niet leveren dan dat het klachten regent achteraf :p zo houd mania de pet hoog met hun producten :D

Inderdaad, beter dit dan een box op 50% van de beloftes.

Aangezien ik al een keer gepakt voor te vroeg afsteken om 16.00 uur in de middag op oudjaarsdag nota bene! :bonk: was ik gestopt met illegaal vuurwerk en probeer ik kilo's te verspreiden aangezien dat echt met een sisser afliep.....

Maar dat verhaal zet ik nog wel even in het daarvoor bestemde topic als iemand daar benieuwd naar is, want dat heb ik in januari volgens mij helemaal nog niet gedaan haha!

Maar verder ga ik met de huidige dB regel wel weer even terug verlangen naar de prof salutecakes!
Jammer maar helaas, ik trek voorlopig geen geld meer uit voor de losse Nederlandse knalcakes!

Maar verder ga ik met de huidige dB regel wel weer even terug verlangen naar de prof salutecakes!
Jammer maar helaas, ik trek voorlopig geen geld meer uit voor de losse Nederlandse knalcakes!

tja... dat krijg je dan.
er waren zat NL knalblokjes die goed waren zoals de dutch thunder, aftershock thunder, white thunder, delicious thunder etc etc etc.
90% had volgens mij al CE.
dus dit heeft WEER eens met het RACT te maken, en staat los van de CAT2 120DB regel.
kijk bv in duitsland, ook CAT2, mooi assortiment fatsoenlijke knalblokjes en daar mag gewoon een flash salute knal zonder sterren, Ti salute zonder sterren.
ik haat het RACT!!!

Het was te verwachten helaas.

Ben wel van mening dat als de overheid dit nou eens gewoon toestaat het de illegale markt voor velen een stuk onaantrekkelijker maakt. Maar dit willen ze blijkbaar zelf niet inzien.

Ik had helaas na het zien van de eerste beelden al gelijk zo iets van.
Mmmhh heel mooi maar dit gaat hem helaas niet worden.:sad:

tja... dat krijg je dan.
er waren zat NL knalblokjes die goed waren zoals de dutch thunder, aftershock thunder, white thunder, delicious thunder etc etc etc.
90% had volgens mij al CE.
dus dit heeft WEER eens met het RACT te maken, en staat los van de CAT2 120DB regel.
kijk bv in duitsland, ook CAT2, mooi assortiment fatsoenlijke knalblokjes en daar mag gewoon een flash salute knal zonder sterren, Ti salute zonder sterren.
ik haat het RACT!!!

Welke salute blokjes kan je in duitsland kopen, is de salute cake 1 of vergelijkbaar daar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan