Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netto kruitgewicht: 4000 gram
Aantal schoten: 300 schoten- COMPOUND

13,33 gram per shot. Lijkt me wat veel voor een salutecake :p

Ben benieuwd hoe de productie is, beetje voor gevoel dat het zelfde verhaal is als de "Be-roertjes" cake van witte vuurwerk

Op demo filmpjes dikke salutes, en daadwerkelijke productie niks meer van te zien.

Heb begrepen dat deze niet gaat komen dit jaar, beetje zelfde verhaal als afgelopen jaar met de Giga Compound 10.0.... Iemand die dit kan bevestigen?

Dan zijn ze misschien zelf geschrokken van de klappen tijdens de demo, en moet er nu bedacht worden of importeren wel een goed idee is...

Ik heb het even aan Vuurwerkmania gevraagd via Facebook, hopelijk komt hij wel.
Misschien net zoals de Showbox dat hij later komt?

Ik heb het via Facebook aan Vuurwerkmania gevraagd: Na de demo hebben we nog even contact gehad met onze producenten. We hebben de Johnny Dangerous (nog even) niet online gezet. Dit heeft te maken met testresultaten die wij uit China ontvingen van dit product.

Ik heb het via Facebook aan Vuurwerkmania gevraagd: Na de demo hebben we nog even contact gehad met onze producenten. We hebben de Johnny Dangerous (nog even) niet online gezet. Dit heeft te maken met testresultaten die wij uit China ontvingen van dit product.

Ze vrezen natuurlijk afkeur

Voordat ik mijn freak bestelling doe bij mania zou ik graag weten of deze er deze week nog op komt, en of dat wordt zoals geschoten van de week. Als beide antwoorden met een j beginnen wacht ik nog even en bestel ik die mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan