Johnny Dangerous

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hier mijn video van deze bak. Gefilmd met telefoon en ook nog eens de eerste upload van mij op yt. Hopelijk gaat het goed...

Laatst bewerkt:

Hier mijn video van deze bak. Gefilmd met telefoon en ook nog eens de eerste upload van mij op yt. Hopelijk gaat het goed...

Edit: niet dus. Hoe krijg ik dat ding hier in beeld?

Op het film rolletje drukken en daar de link in voeren.

En als je de s uit https weghaalt is het helemaal top. Dan is hij op alle schermen zichtbaar (tables, smartphone etc)

Ik ben er zelf niet bijgeweest maar afgaande op de films lijkt het me toch echt te mooi om waar te zijn. Je zit met max kruitinhoud en max decibel en met die combinatie ga je in nl nooit een echte beuker kunnen maken. Die schiethoek lijkt me ook vrij groot voor nl. Tempo van schieten is wel heerlijk, niet te snel en super constant! Laten we hopen dat er een batch tussendoor glipt ;-) sorry mijn mening ;-)

Ja, dit was erg genieten om ff lekkere goede beukers t horen. Maar dit gaat niet goed gekeurd worden in NL, ik wacht eerste nog een demo af.

Ik zie ook zeer weinig siereffect in de burst. Of wordt de flits op zichzelf als gezien als siereffect?

Deze cakebox werd volgens mij ook ( x 2 ) geschoten tijdens de Rubro finale.

Begint op 4:02

Helaas gaat dit nooit op deze manier lukken.. ik was er niet bij hoor, maar naar inschatting is het zeker wel Salute cake 1 waardig. En dat vonden ze bij Rubro ook als ze hem in de finale schieten.

Eindelijk weer een knalblok.En wat voor 1:p Laten we er maar het beste van hopen. Ik heb zo mijn twijfels qua goedkeuring etc.

Deze cakebox werd volgens mij ook ( x 2 ) geschoten tijdens de Rubro finale.

Begint op 4:02

Helaas gaat dit nooit op deze manier lukken.. ik was er niet bij hoor, maar naar inschatting is het zeker wel Salute cake 1 waardig. En dat vonden ze bij Rubro ook als ze hem in de finale schieten.

Ik denk dat dit misschien nog wel harder ging dan de Salute Cake 1..

Leuk zo'n sample op zo'n demo, maar gaat een importeur hier nou echt risico voor nemen om zo'n hele batch in te voeren zoals getoond op de films?! Mij maakt het niet uit hoor! Ik teken er voor! :cool: Naam is wel leuk gevonden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan