Jackhammer

Zit wel schuifruumtw in de doos, dacht dat het aan de pkaat vast zou zitten. Maar of je in de hectiek eraan denkt om het goed te schuiven. Twijfel ook nog of ik de compound met evt pauzes laat of zelf ga doorlonten...verbindingen vond ik er biet super uitzien

middelste tube rechts in de waaier is gedeukt..zou ik wel even naar kijken..en persoonlijk zou ik kijken of ik hem zou kunnen verhogen.

Ik wacht de reacties 1 januari wel even af alvorens ik besluit om hem volgend jaar te bestellen.

Verhogen gaat prima. Cake gaat na een beetje wrikken wel los. Paar houtplaatjes eronder en opgelost.

Doos open gescheurd, daarna zelf het spulletje aan elkaar gemaakt en 2 plankjes onder de waaier. Moet prima werken zo gok ik.

2017-12-29 14.26.49.jpg2017-12-29 14.26.56.jpg

Dat heb je vakkundig opgelost, al is het eigenlijk belachelijk dat men dit moet doen. Ik zou het risico ook niet nemen hoor, gewoon een stukje verhogen. Maar ik hou m'n hart vast voor de mensen die dit natuurlijk niet doen ( 99% van de kopers waarschijnlijk ).

Dat heb je vakkundig opgelost, al is het eigenlijk belachelijk dat men dit moet doen. Ik zou het risico ook niet nemen hoor, gewoon een stukje verhogen. Maar ik hou m'n hart vast voor de mensen die dit natuurlijk niet doen ( 99% van de kopers waarschijnlijk ).

Precies, dit soort (en andere) manco's aan zo'n polderoplossing moet toch de beleidsbepalers eens gaan overtuigen dat gewoon complete dozen, zonder verbonden secties, heel veel veiliger is voor de gemiddelde gebruiker.

Precies, dit soort (en andere) manco's aan zo'n polderoplossing moet toch de beleidsbepalers eens gaan overtuigen dat gewoon complete dozen, zonder verbonden secties, heel veel veiliger is voor de gemiddelde gebruiker.

Volgend jaar toch, had ik begrepen. Bakjes tot 2000NEM zonder compound, maar gewoon in 1 geheel. Ben wel benieuwd of dat door gaat dan, aangezien ze bij het ILT compound nu de hemel in prijzen.

Yep, dat gerucht heb ik hier ook gelezen. Fingers crossed! En dan groter mogelijk maken door connectors ala txb678/9 :thumbup: zou mooi zijn.

Je hoeft toch niet meer zelf door te lonten? Heb je zelf de lontjes (bij het verhogen) los gemaakt?

Was inderdaad allemaal doorgelont, maar met het verhogen was het makkelijker om het even los te maken.

Kwaliteit van het doorlonten wisselt per deel trouwens enorm. Eerste cake zat uitstekend. Van 2 naar 3 een enorm eind lont. Zelf maar even verholpen. Scheelt weer een pauze tijdens het afsteken.

Heel bijzonder hoe dit in de doos zat, i shape cakes vast gelijmd en de waaier los staand en te laag.
Opgehoogd met 2 stukken karton en alles gefixeerd met alu tape.
Ook de lont verbinding deden mjn wenkbrauwen fronzen.
Juist deze moeten bij compound hoogstaand zijn en ik had er niet echt een lekker gevoel bij.
Heb alles extra ingewikkeld in alu folie zodat ik zeker weet dat de lont goed overpakt.
Dit steek je niet ff overnieuw aan!
Wolf moet hier even extra aandacht aan schenken.........

Cake 3 en 4 zaten er los in, wel op de plek natuurlijk, maar volledig van de plank af. Ook hier zat de waaier vol op de tubes, even uit de doos gehaald om wat op de hogen. Bleek in de doos een tweetal plankjes te liggen die op maat zijn en exact de hoogte prima veilig maken. Wellicht is de Chinees vergeten die onder de waaier te doen? Anderen de plankjes er ook los bij?

Hoe dan ook, lekker op safe, ben benieuwd naar de uitwerking!!

IMG_20171229_224603.jpg

Back
Bovenaan