Jackhammer

... Ik heb maar besloten om ´m tijdens de verkoopdagen mee te nemen als ik toch besluit om ´m aan te schaffen! Voor nu laat ik het maar even rusten.. anders blijven we maar bestellen :D

Precies dit ja! En die foto's helpen ook niet mee. Aardig apparaat zo te zien.

Merk x schiet alleen maar samples en nooit twijfel. Sterker nog productie zal zelfs beter zijn en bij firma a/b/c is er gelijk twijfel en discussie.
Tuurlijk is dit een sample en natuurlijk is de straat minder..
Maar straat is ook geen open weiland zoals 95% van alle demo's. Dit bedrijf geeft ons al jaren top vuurwerk dus komt wel goed denk.

Twijfel niet eens zozeer meer over de uitwerking, maar meer over mijn budget haha. In de straat komt het inderdaad altijd een stuk beter naar voren dan dat er in een Weiland geschoten wordt. Ben al over budget dus keuze wordt lastig.. Wolff kennende gaan ze inderdaad wel voldoen aan de hoge verwachting. Ik ben al over, nu mijn vriendin nog :wink:

Wat een apparaat joh, bedankt voor de foto's.

Toch vind ik het minder prettig ogen dat die waaier zo laag staat en het compound is. Lijkt alsof ie de tubes van de cakes ernaast zal raken, of ligt dat aan de foto?
Geen zin in sterren koppen van de waaier, of, als die wel genoeg kracht heeft, dat tubes van cake 4 dan kapot gaan. Kan een verkoper die hem dus heeft staan bevestigen of het er veilig uitziet?

Aan de andere kant; hij is getest, daar mogen we op vertrouwen. :wink:

Toch vind ik het minder prettig ogen dat die waaier zo laag staat en het compound is. Lijkt alsof ie de tubes van de cakes ernaast zal raken, of ligt dat aan de foto?
Geen zin in sterren koppen van de waaier, of, als die wel genoeg kracht heeft, dat tubes van cake 4 dan kapot gaan. Kan een verkoper die hem dus heeft staan bevestigen of het er veilig uitziet?

Krijg ze morgen binnen Mike, zal ik er even een blik op werpen.

Inderdaad, op de foto's lijkt het wel of de tubes tegen de cakes aanschieten.

Nou je het zegt inderdaad zeg! Die waaier mag wel een paar cm omhoog..

5A588434-C86C-4BD3-8644-ECD9EAD03D0C.jpg

Mist hem net!

Is dit moeilijker met een compound? Zit alles vastgelijmd in de doos? Zo op de foto moet de waaier toch echt een stukkie hoger idd.

Is dit moeilijker met een compound? Zit alles vastgelijmd in de doos? Zo op de foto moet de waaier toch echt een stukkie hoger idd.

Zit vastgelijmd aan een plank inderdaad.

2E50F47B-743A-42B4-A638-8C3AADC0DD64.jpg
Nu ik toch bezig was gelijk het doorlont systeem even voor jullie op de foto gezet

Ik zie wat anders. Je hebt m niet recht uit de tubes genomen die foto. Lijkt inderdaad er net tegen aan te komen.

Geloof me, hij mist hem. Enige ding is misschien overslag omdat hij precies over de finale cake heen schiet. Wolff gaat ook geen product op de markt brengen waar ze niet zeker van zijn.

Het valt me op dat er 3 cakes met 30mm en 1 cake met 25mm in zit, in plaats van alles 30mm. Maar dat is eigenlijk ook niet zo'n grote verrassing dat de waaiercake 25mm heeft. Die cracklingcakes met 30mm geeft wel goede moed dat ie ook in de straat goed gaat presteren! Is iedergeval een stuk dikker dan de Transbomber met 25mm.

Poe, dat ziet er wel wat krapjes uit zeg. Nu maar hopen dat er niet een paar maandag ochtend exemplaren bij zitten met een paar mm verschil.

Deze wordt misschien vanavond geschoten bij Happy Copy vuurwerk. Dus ik ben benieuwd!

Edit: Laat maar, ik heb begrepen dat deze dus niet geschoten gaat worden. Jammer!

Back
Bovenaan