Italy Fanstyle [UITLOOP]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1012
Artikelnaam: Italy Fanstyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120 totaal - 30 schoten per cake
Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm fan/combi-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 149,50

italyfanstyle_gesloten.jpg

italy_fanstyle.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik persoonlijk met afstand de beste en mooiste box van katan en ik ben dan ook zeer benieuwd of deze in het echt ook zo fantastich presteert. Wat mij trouwens opvalt is dat katan elke box heeft voorzien van een scheurrand zodat je alleen een klein deel van de bovenkant eraf haalt, dit in navolging van de dozen die zena belgie en china red vorig jaar al hadden.

Geweldige bakken!

De volgorde zou niet mijn volgorde zijn maar dat is het mooie van deze bakken die kan je zelf bepalen :)

Deze gaat t zeker goed doen in de straat. Wat Lars al zegt, de volgorde zou ik ook anders doen.
Goed tempo en mooie grote boeketten.

deze mag er wel bij in de straat mits de prijs goed is. Leuke cakes.
Verder sluit ik me aan bij bovenstaande posts over de volgorde.
greetzz

Mooie cakes.Zou zelf ook een andere volgorde aan houden.
Nu afwachten hoe hij live is en natuurlijk de prijs!

Heel heel mooi mocht hij zo presteren zoals op de demo. Maar dan nog weerhoud mij het prijskaartje ervan om deze te nemen. 100,- zou ik er wel voor over hebben. Kijken of men deze met een mooie korting aan zult bieden. (kijk ik dan even met een schuin oog naar bijv. Orthen :) )

Da's een beauty van een bak! Ongelooflijk goed uitgewerkte effecten en heel divers...misschien té? Heb ik toch nog wat te zeiken :D nou ja, de prijs is natuurlijk ook hoog maar dat is op zich begrijpelijk. Zoeken naar korting, bij Katan zelden een groot probleem.

Ja prachtig!
Dit noem ik nou kwaliteit, precies zoals vuurwerk hoort te zijn om te kopen!

Alleen jammer dat hij zo kort (denk 40 seconden) ongeveer duurt voor 150 euro!
Maar voor deze kwaliteit is dat waarschijnlijk niet anders.

Een hele mooie box. Lekker volle uitwerkingen met veel afwisseling. De prijs is ook zeer fors voor 30-35 seconden. Maar degene die het er voor over heeft zal genoeg aandacht krijgen in de straat.

Back
Bovenaan