Italy Fanstyle [UITLOOP]

Voor ons is het ook altijd een moeilijke keuze wat de consument en liefhebbers willen.

Deze cakes zijn bedacht uit het groot vuurwerk,per salvo van 10 tegelijk.

Denk dat dit wel een mooi stukje spektakel is als je hem in de straat hebt staan....maar daar betaal je dan ook voor.

Wat een geweldige cakebox is dit! Prachtige effecten die de hele lucht vullen en ook nog eens veel afwisseling, hoor dat publiek maar eens! :handsup:

Dit was echt een ziek blok, doorlonten was niet helemaal goed gegaan maar wat een uitwerking. Bizar.
Tails waren zo fel dat je er haast lasogen van kreeg.

Inderdaad, wat een geniaal ding is dit zeg! Had hier hoge verwachtingen van, en dat heeft ie wel waargemaakt :)

vanaf 4:25

Dat sommige rijen tegelijk gingen was echt eeuwig zonde.
Maar, als ze deze cakes volgend jaar weer in het assortiment hebben dan ben ik er zeker weer bij!

Mijn mooiste cakebox van afgelopen oud en nieuw, zeer mooie effecten, echt een grote WOW!
En rustig tempo ook, is bij deze niet verkeerd, die tails erdoor zijn ook zeer gaaf:

Voor volgend jaar zeker op de lijst!
Eerst een cruel traction dan deze rakker en 3 w- shape thunder q cakies erachteraan.
Smullen geblazen:)

Voor volgend jaar zeker op de lijst!
Eerst een cruel traction dan deze rakker en 3 w- shape thunder q cakies erachteraan.
Smullen geblazen:)

Dacht ik ook gelijk aan, cruel traction past er echt mooi voor.

De fanstyle is met net wat te duur, maar wie weet..

Back
Bovenaan