Italy Fanstyle [UITLOOP]

Niet aan passen, lekker zo laten! Deze vandaag besteld bij megavuurwerkfreaks voor 100 euro, een hele redelijke prijs voor deze topper!

Weet iemand de status van de discussie hierboven? Dwz is deze nu w shape nog of is die z shape geworden?
Ik wil mgraag toevoegen dit jaar maar alleen als die w shape is. Dank alvast

Ze hebben hier Z-shape van gemaakt! Ze vonden dat hij te snel leeg is dus hebben ze hem veranderd

Weet iemand de status van de discussie hierboven? Dwz is deze nu w shape nog of is die z shape geworden?
Ik wil mgraag toevoegen dit jaar maar alleen als die w shape is. Dank alvast

Ze hebben hier Z-shape van gemaakt! Ze vonden dat hij te snel leeg is dus hebben ze hem veranderd

Doodzonde! Dit was de vetste legale waaierbox die ik heb gezien tot nu toe. Maar z shape vind ik niks..dan mis je het wow effect. Jammer.. doorzoeken dan maar

Klopt inderdaad.. ik heb het gehad met de spainfanstyle.. blijft een leuk ding maar de WoW waar je hem voor koopt is gewoon weg.. misschien kan je nog ergens een oude versie krijgen?

Klopt inderdaad.. ik heb het gehad met de spainfanstyle.. blijft een leuk ding maar de WoW waar je hem voor koopt is gewoon weg.. misschien kan je nog ergens een oude versie krijgen?

Maar ik daxht ergens te hebben gelezen dat alles z is geworden behalve de italy?

dan ben ik te snel geweest met antwoorden! Ik heb contact gehad met de heren van katan over de spain.. ik nam aan dat dit voor alle fanstyles was maar mocht je het zeker willen weten stuur ze dan even een mail:)
Just to be sure!

De Fanstyle boxen waren naar ik meen niet meer Fan, maar Z-shape. Geldt dat echter ook voor deze box?
Zie hem nog te koop staan namelijk, en zou graag zekerheid willen hierover :)

Hier nog een filmpje van vorig jaar (2018-2019).
Ik had hem dit jaar opnieuw, maar dan verspreid over mijn finale project.
Gewoon een mooie box met diverse effecten. :)

Afgestoken in volgorde CDAB, want die opbouw vind ik beter.
Film is niet helemaal goed gelukt, ik had de camera niet goed gefocust en iets overbelicht, maar dat mag de pret niet drukken. :)

Eddy.

Back
Bovenaan