Is jouw kerstboom echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik blijf bij een echte boom laatste jaren wel 1 met kluit omdat zoals hier al vaker genoemd vloerverwarming niet de beste vriend is.
mijn vrouw wil liever een kunstboom, tot nu toe altijd tegen kunnen houden :cool:

Wij proberen ook elk jaar weer hem in de tuin te zetten maar halverwege juni hebben we een bruine kerstboom en mag ik hem weer verwijderen :rolleyes:

Dit jaar hopelijk weekend voor sint uitzoeken paar dagen laten staan en 5 dec als kids op bed liggen versieren:cool:

Al jaren een "nep" boom, tussen aanhalingstekens, dat ding was 300,- en is niet van echt te onderscheiden.
Geen naalden, geen gedoe met halen, staat met 10 minuten kaars recht, ideaal :cool:

Ik heb nooit kunnen begrijpen waarom je in vredesnaam een stuk plastic versierd in je kamer gaat zetten en na een paar weken weer op zolder pleurt. Je zet op oudejaarsavond toch ook niet je tv buiten om vuurwerkfilpjes af te spelen ipv zelf af te steken? Nee, rare gewoonte om van alles maar iets neps neer te zettn.

Hoe 'echt' een nepboom ook kan zijn, je blijft zien dat het nep is. Totaal geen sfeer en gezelligheid.
Hier dan ook altijd een echte boom met kluit. Heerlijk, kijken hoe ie het beste staat, lampjes erin, rest vd versiering erin. En zo nu en dan wat naalden opzuigen.

Liever geen boom dan een nepboom.

Nep! Met de lampjes er al in vast, ideaal. Ik vind z'n boom vaak mooier dan een echte. Tegenwoordig zijn ze ook maar nauwelijks van echt te onderscheiden, tenminste die van mij dan. Paar lekkere denneboom geurstokjes erin en het is net echt :wink:.

Mmmm. dat moet je eens bij ons langskomen Palm Tree, die van ons staat altijd zo scheef als mijn ...:yes:

Al jaren een "nep" boom, tussen aanhalingstekens, dat ding was 300,- en is niet van echt te onderscheiden.
Geen naalden, geen gedoe met halen, staat met 10 minuten kaars recht, ideaal :cool:

Heb ook altijd een echte boom gehad. Vind een neppe nog minder sfeer uitstralen. Het uitzoeken van de juiste boom is ieder jaar weer prachtig om te doen. Ook de geur vind ik erg belangrijk, dus ook dit jaar gewoon weer een echte Nordmann.

Hier bij de intratuin zijn de echte bomen ook weer te koop:kerst::kerst::kerst:

KERSTBOMEN ���� | De verse kerstbomen zijn binnen! Wij hebben ze in het klein, groot, breed, smal, hoog....voor elke ruimte een passend exemplaar. Heb je een mooie kerstboom uitgezocht? Wij verpakken je kerstboom in een speciaal net, zodat je de boom makkelijk(er) kan vervoeren.

75375613_2618178234908990_5669498465856520192_n.jpg

76602202_2618178238242323_463870899058114560_n.jpg

75576356_2618178341575646_2885647243233198080_n.jpg

Ben best tevreden over mijn nepboom maar even een tip terug planten in de tuin heeft werkelijk waar totaal geen zin:p

wij hebben thuis ook een kunstboom en die is niet van echt te onderscheiden, heeft aantal jaar geleden veel geld gekost maar dat is een eenmalige investering geweest, tot nu toe hebben we elk jaar er veel plezier van en hebben we niet echt de behoefte om een echte boom te kopen.

Ben best tevreden over mijn nepboom maar even een tip terug planten in de tuin heeft werkelijk waar totaal geen zin:p

Dat klopt. en dat heeft ermee te maken dat de boom te snel in verschillende temperaturen komt en vaak te lang met wortel boven de grond ligt, dan raken de haarwortels beschadigd en neemt het geen water meer op. ook de temperaturen van kou(buiten) naar warm(binnen) krijgt de boom al een behoorlijke klap mee.

Wat wij adviseren als je een boom binnen zet. zaag de kluit eraf, zet hem in een standaard.En geef de boom elke dag een liter water.De stam zuigt het water op waardoor de boom minder snel uitdroogd dus langer goedblijft.

Daarna pleur je hem op de brandstapel en ben je er weer voor een jaar vanaf.

groeten de kerstbomen boer:D

Hier ook een neppert. Met RGB led verlichting wat te bedienen is met een app en google home. Agja, blijf toch een lichttechneut, dus alles wat meer dan alleen aan en uit kan vind ik geinig haha.

Altijd een echte boom gehad tot 3 jaar geleden. Konden geen mooie echte boom vinden en we zagen een mooie neppe staan.

Dus die gekocht. Nu gaan we weer twijfelen en kijken of we een mooie echte boom vinden.

Zoniet, dan zetten we de neppe weer op.

Zie de kunstboom als back up

Vandaag weer tussen de nepperds gelopen en los van het geld, zijn de meeste mij toch té nep nog. Moet de keuze nu wel gaan maken, want met 2 weken staat ie. :)

ja das waar wil je met kunst echt benaderen moet je diep diep diep diep in de buidel tasten,is het dat waard??.ik zelf heb een oude cafe boom(Groot via ex colega)en met leuke versiering op afstand bekeken met verrekijker vanuit de woonkamer dertien huizen verderop is hij best mooi echt waarrrrrrrrr:p

Hier staat al jaren een kunstboom van 2.30 in de kamer, die prachtig gevormd is en ook nog eens mooi vol.
Dit is een keer een investering geweest maar alleszins waard, want hij is en blijft erg mooi.

Overigens heb ik wel altijd 2 echte boompjes buiten staan om de kunstboom te compenseren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan