Event box 4 season's

Ik heb hem ook staan met het Rubro lonten systeem. Ik heb het papier verwijderd en met een tyrap de lonten doorverbonden. Ik neem het zekere voor het onzekere, maar zonder tyraps moet het ook lukken.

Heb de gok genomen, als m'n eerste spektakelstuk zelfs, met het 2017 doorlont systeem. Ging perfect. Wat een bak. Giga spreiding terwijl de diversiteit qua schiettempo en effecten ook flink imponeert. Niet te missen als degelijke ragbak.

Met deze begonnen na 0.00 uur en daar krijg je wel aandacht mee !
Harde burst en grote boeketten. Ging ook mooi met het oude lontsysteem van Rubro. Jammer dat dat niet meer mag.

Geweldige box. Wat een burst en wat een grote boeketten. En dan geeft hij nog effe gas, wat een heerlijke rambak. Deze staat alweer op de lijst van volgend jaar. Een topper die het geld waard is, zeker als deze in de freak-aanbieding is.

Lekker deze! Diverse effecten, maar ook echt groot en hard! Had em voor het eerst en gaat er voor komend jaar zeker weer bij komen!

Deze ook gehad. 2018 batch.

Enkele jaren geleden had en was toen al goed, maar dit jaar echt heel goed. Boeketten waren ontzettend groot, harde burst, goed tempo. Deze blijft het goed doen. Vooral die eerste cake is echt geweldig

Wat een boeketten kwamen hier vanaf zeg, echt ontzettend groot. Burst is ook erg hard en hij ramt alles er in een heerlijk tempo uit. blijft echt een geweldige box, zelfs na al die jaren hoort hij in de top thuis qua boxen.

Hier ook zoals ieder jaar weer 1 van de toppers. Dit jaar de schietvolgorde omgeruild naar B,C,A,D. Krijg je weer een heel andere box van :)

Voor het derde jaar op rij in de collectie en daar heb ik geen spijt van. Dit ding geeft zo'n grote effecten en harde burst, echt top!

Ook in de showtje verwerkt als eerste doos na 3x delicious thunders, wat een klappen komen er van af, blijft een prachtige doos!

Echt bizar hoe mega deze bak is uitgewerkt hoor. Knalde Brasilian er bijvoorbeeld makkelijk uit.

Had 2016 versie, echt dubbel en dwars waard om hem te pakken boven de nieuwe bakken.

Na al die jaren dan eindelijk eens besteld; wat een bakbeest! Enorme boeketten en een heerlijk tempo. Staat in mijn top 4 boxen dit jaar.

Ziet er goed uit! Een van de weinige boxen waar echt iedereen laaiend enthousiast over is.
Moeilijk zo vroeg in het seizoen alweer keuzes maken :frusty:

Deze box voor het 3e jaar op rij in de collectie..En weer was hij super.
Dit jaar komt hij er zeker weer bij!!
Dit keer geschoten met als nagerecht 4X de Happy Thunder Q Helaas ging er 1 iets later af..

Ziet er weer top uit hoor, deze gehad, ik meen 3 jaar geleden, maar hij moet de aankomende jaarwisseling weer zeker bij de collectie worden toegevoegd.

Is 1 van de weinige boxen die ik nu meerdere jaren op rij heb gehad. Zonder spijt :)
Dit blijft toch een dikke rammer hoor, phoe.
Dat wordt een 3e jaar op rij :)

Back
Bovenaan