vuurwerkfreakk
VWC lid
Gewoon op lange termijn strategie dus. Ik roep het ook al jaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar van dat 00u spul heeft ook bijna niemand last, dat accepteert men wel. Het gaat om het uitgebreide gedreun van illegaal knalvuurwerk in de periode ervoor, op de dag zelf, de vernielingen ermee en dat hulpverleners ermee worden bestookt. Was er enkel in die 20min vuurwerk, dan maalde niemand erop. Maar er is gewoon een groep achterlijke mongolen die het voor de gewone stokers verpest door zich niet aan stooktijden te houden, het toegestane vuurwerk, en daarbij/mee geen normaal gedrag kan vertonen. Dus misschien krijgen we nog een jaar of wat de optie van stoken tussen 22u en 1u en alles verboden behalve 200+gr cakes/compounds en fonteinen.Zoals eerder gepleit, het hoofdaandeel vuurwerk wordt in 20 minuten afgestoten (00:00 - 00:20h). Er is geen politiekorps bij machten dit te handhaven.
Zeker weten? Enig idee waar dat te vinden is? Want ik dacht dat gerede vermoeden an sich voldoende aanleiding was.Nope, men moet echt gezien hebben dat jij, ook al sta jij in je eentje naar het vuurwerk te kijken het hebt aangestoken.
gr
Marchel
Zeker weten? Enig idee waar dat te vinden is? Want ik dacht dat gerede vermoeden an sich voldoende aanleiding was.
Is natuurlijk vrij onlogisch. Moet toch gewoon 100% heterdaad zijn. Altijd het zo te horen gekregen.
Zeker weten? Enig idee waar dat te vinden is? Want ik dacht dat gerede vermoeden an sich voldoende aanleiding was.
Ik denk dat het niks te maken heeft met zwartkijken.Dit zei ik 5 jaar geleden hier op het forum, toen was ik een zwartkijker en een fantast!!
Maar van dat 00u spul heeft ook bijna niemand last, dat accepteert men wel. Het gaat om het uitgebreide gedreun van illegaal knalvuurwerk in de periode ervoor, op de dag zelf, de vernielingen ermee en dat hulpverleners ermee worden bestookt. Was er enkel in die 20min vuurwerk, dan maalde niemand erop. Maar er is gewoon een groep achterlijke mongolen die het voor de gewone stokers verpest door zich niet aan stooktijden te houden, het toegestane vuurwerk, en daarbij/mee geen normaal gedrag kan vertonen. Dus misschien krijgen we nog een jaar of wat de optie van stoken tussen 22u en 1u en alles verboden behalve 200+gr cakes/compounds en fonteinen.
Wat misselijk makend zeg die reclame bah.Kwam deze (video) advertentie tegen op snapchat:
![]()
![]()
Duidelijk gericht op jongeren en laat het blijken alsof vuurwerk allang uit de tijd is. Alsof het niet meer normaal is. Heb hier echt zo'n hekel aan. Ik zou persoonlijk als ik in Rotterdam woonde juist extra gaan knallen met dit soort campagnes
Ergste nog dat het betaald wordt gemeenschapsgeld... ook wat jij betaald.Wat misselijk makend zeg die reclame bah.
Waarom inspelen op iets wat voor bijna de helft van de inwoners wel als prettig beschouwd word
Kan dit zo snel mogelijk verwijderd worden?![]()
Kan dit zo snel mogelijk verwijderd worden?![]()