Inwoners van plaatsen met een vuurwerkverbod, wat zijn jullie plannen?

Flauw antwoord, maar wat ik er van de BPN over gehoord heb gaat het juist om de combi van al die zaken. Maar het begint bij de vraag of het überhaupt wel mag, de juridische haalbaarheid van een gemeentelijk afsteekverbod staat vooral ter discussie. Daarnaast staan de gevolgen daarvan dan natuurlijk ook ter discussie en in een kort geding probeer je dat dan voor het geval dat ook te tackelen.

De "verhalen" die er gaan, komen helaas vooral weer uit de media waarin het volgens de journalisten vooral over geld gaat. Laat ze dat vooral denken, het primaire doel ligt op een veel hoger niveau... :wink:

Thanks voor je antwoord! Top, laat ze inderdaad de juridische basis maar stevig wegmaaien. Of sterker nog, aantonen dat hij er niet is. Dan gooien alle overige zaken alleen maar gewicht in de strijd.

Spannend nog even.

Geweldig goed bezig Erwin, erg fijn dat je ons zo op de hoogte houd. Ik ben zeer benieuwd naar as vrijdag dan.

huh waar is dat topic gebleven over groenlinks en PvdD die dit jaar een vuurwerkverbod willen vanwege corona? Dat lijkt me toch zeer belangrijk topic om hier te bespreken, dat is mocht corona nog steeds een ding zijn in december toch een probleem worden. Ik wacht even met bestellen totdat ik daar meer van hoor.

huh waar is dat topic gebleven over groenlinks en PvdD die dit jaar een vuurwerkverbod willen vanwege corona? Dat lijkt me toch zeer belangrijk topic om hier te bespreken, dat is mocht corona nog steeds een ding zijn in december toch een probleem worden. Ik wacht even met bestellen totdat ik daar meer van hoor.

Staat onder 'vuurwerk in de media'. Komt niet naar boven in de nieuwe berichten!

https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?20-Vuurwerk-in-de-media

Back
Bovenaan