Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Nadat zondag niet doorging door familieomstandigheden, zou ik zaterdag gaan. Nu zit ik met me been in het gips die omhoog moet en kan ik zaterdag ook niet. Dat is goed kuut dus, ik ben iniedergeval blij dat er superveel films en foto's worden gepost, bedankt hiervoor!

Hierbij mijn film en m`n mooiste foto`s van Vaccaluzzo.

DSC_0016.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0050.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0062.jpg

DSC_0070.jpg

DSC_0092.jpg

DSC_0096.jpg

zo dan...na een weekend knokke ben ik er ook weer hoor :D
De zondag-show van Vaccalluzzo vond ik persoonlijk zeer sterk geschoten op muziek maar had wel een kleine anticlimax op het einde, want verwachtte een erg bruut finalestuk...helaas klonk er toen opeens dat belgisch madammeke alweer...erg jammer...maar ben benieuwd hoe Surex het er vanavond er vanaf zal brengen :D

Het kan wel wat duidelijker aangegeven worden ja pyroguy. Je zou denken dat knokke-heist 1 plek is, maar je hebt Knokke en je hebt Heist. En daar tussenin op het strand van Duinbergen(albertstrand) word het vuurwerk geschoten. Is wel zo handig om te weten als je gaat, de boulevard is namelijk kilometers lang:)

Dat waren ondanks een aantal kleine schoonheidsfoutjes twee mooie shows van Igual en Vaccalluzzo. Zeker mooie producten zien langs komen. Zoals de studatas en farfalles van Italië en de kamurobommen en horsetails van de Spanjaarden.

Back
Bovenaan