In Shock (Salute cake 1)

Wat een toppertjes zijn dit toch he, wat een bruut geweld, niet normaal hoe deze klappen.
Reacties van de mensen was "dat is niet legaal" hehehe. heb er nog 1 bewaard.

Ik heb drie van deze prachtige cakes tegelijk geschoten. ManManMan, Wat een klappen kwamen daar vanaf. Als ze nog eens zoiets legaal op de markt kunnen krijgen per ongeluk bestel ik gelijk een aantal kartonnen. Je voelde het gewoon in je maag die dreunen en iedereen dacht dat het illegaal was. Heerlijk.
greetzz

Ik heb die salute cake 2 dit jaar afgeschoten. Een mooie vervanger van deze en hij is nog steeds te koop. Hier komen ook rake klappen van af. Dit was de hardste salute cake die ik had.

Afgelopen jaar had ik er nog 2 en kon er via via nog 4 van iemand kopen voor een habbekrats.
Mooi nog 3 bewaard voor komend jaar !

Drie kunnen scoren in de outlet voor slechts 20 Euro per stuk.
Waren zelfs van productiejaar 2012, dus nog zonder de lelijke siereffecten van 2013.
Echt de beste knalcakes die ooit in Nederland op de markt zijn geweest, lekkere doffe dreunen :p

rond half 1 even de buurt weer wakker gemaakt met 6 van deze schattjes.

Wat blijven ze toch top! Echt jammer dat ze bijna niet meer te krijgen zijn.

Samen met de Ambush van vwmania... hoor de echo op het einde :devil:
Dit is 1 van de 4 in serie die op een cue zijn blijven staan :(

Vond de blue thunder ook goed in de buurd komen.
Ennuh je hebt nog meer schoten ook.

Ik weet dat Evolution ook in de buurt komt, maar gezien de prijs zoek ik voor dit jaar echt iets verggelijkbaars.

Afgelopen jaar nog 6 van deze schatjes in handen gehad ( 3 bewaard ) we hebben 1 om 18:00 geschoten en 1 om 00:00 om te beginnen!

18:00

00:00

Back
Bovenaan