In Shock (Salute cake 1)

Het mag niet, maar denk dat de verkopers dat zelf niet weten. Hopelijk kom ik ze ook nog tegen, helaas maar 2 van gehad afgelopen jaar. Toen ook €40,- euro per stuk betaald, iets wat ik normaal nooit doe voor een knalcake.

Vorig jaar nog samen met een maatje 4 stuks kunnen kopen op het laatste moment! Winkel stopte met de verkoop van vuurwerk. 4 cakes voor €60! Koopje, maar wel mooi

Heb je een oude schuurmans dealer in de buurt? Dan zou ik zeker even langs gaan om te horen of ze nog schuurmans vuurwerk over hebben, wellicht zit de Salute cake 1 er ook nog bij! Hier bij mijn dealer in ieder geval wel, lagen nog 16 stuks op de plank!

Dat is natuurlijk ook wel een tip. Het hoeft niet perse in de folders te staan bij schuurmans dealers. Allicht dat ze nog wat losse cakes over hebben!

Heb je een oude schuurmans dealer in de buurt? Dan zou ik zeker even langs gaan om te horen of ze nog schuurmans vuurwerk over hebben, wellicht zit de Salute cake 1 er ook nog bij! Hier bij mijn dealer in ieder geval wel, lagen nog 16 stuks op de plank!

Ow.. Hier kijk ik echt van op!! Ik heb de hoop opgegeven na 12 telefoontjes, allemaal hetzelfde verhaal: Mag niet meer worden verkocht, geen rest voorraad anders riskeren ze een boete.
Dan maar wat blokjes. Leuke van dit potje is dat die maar 25 shots heeft. Leuk voor in de vooravond tussendoor even.

Zeker schatjes, erg goede cakes.
Foto650-N6R6GOQH.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan