Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat ze gewoon de 25 shots bedoelen, hebben ook een 36 shots? kan hem niet zo snel te binnenschieten
ja die hebben ze zeker. schuurmans is overgenomen door vulcan, meschien komt hij terug als omlabeling.
hier is de salutecake 2 36sh http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28455-Loud-and-Clear-(Salute-cake-2)&p=508654&viewfull=1#post508654
de duitsers zijn vorig jaar zwaar genaait met de salutecake 2!
op de demo's in duitsland kregen ze een zwaar saluut blokje te zien, terwijl de verkoop versie een blinker blokje bleek te zijn...
maar al met al is het wel een zeer gelikt blinker blokje voor +/- 19,- voor 36sh.
wat betreft de salutecake 1, kon je wel nagaan dat die dit jaar voor 100% niet weer in de schappen komt te liggen, aangezien dat gezeik van keuring eind december.
ik weet niet hoe het zit met restpartijen?
De In Shock Versie 2013, dus die van afgelopen jaar, was afgekeurd. Wel een CE-Keurmerk. Toch was deze al uitgeleverd en sommige winkels hebben ze ook verkocht. Wij hadden extra één karton 2012 en één karton 2013 versie besteld. De restvoorraad zal hoogstwaarschijnlijk terug geroepen worden. Vulcan kan deze producten wel bewaren, ze hoeven niet vernietigd te worden lijkt mij. Want ze zijn niet CE afgekeurd. Dus in prof shows zullen ze wel gebruikt mogen worden!