In Shock (Salute cake 1)

Hier één van mijn filmpjes van de Salute cake 1:

Hierbij ook het filmpje van de Junior Jack die daarna werd onstoken:

Vergelijk zelf maar! ( Ik vond eerlijk gezegd de Junior jack in het echt iets harder overkomen. Ik heb beide potten 6 keer in mijn collectie gehad dus mijn oordeel is niet gebaseerd op 1 pot. )

De 2012 versie heeft ook geen reserve lont? Heb een karton gehad in 2012 en vorig jaar uit een hele andere winkel 4 stuks gehaald en heb geen reserve lont gehad. Kan me ook niet herrinneren dat bij de 2013 versie een reserve lont zat.

wat een heerlijke cake was dit zeg, was blij dat ik een karton ervan had, heb er super van genoten, hoop volgend jaar weer op deze echte toppers

Mensen ik heb een reactie vanuit schuurmans ontvangen: mijn vraag was of ze nog terugkomen en waarom er een afkeur was vanuit VROM: Citaat:

Door een fout in onze leveringen zin er op sommige plaatsen verkeerde cakes uitgeleverd.
De salute cake zal volgend jaar weer terug komen in de versie zoals die mag.

Dit zegt helaas niets of de kwaliteit dan ook hetzelfde zal zijn, deze vraag heb ik tevens gesteld maar nog geen reactie.

Google ??

Limburg
Vuurwerkgigant Stroucken - Echt
Hubo van Ophoven - Geleen
Videotheek Bakker - Heerlen
Stockhouse - Heerlen
Vuurwerk Heerlen - Heerlen
Novita Gennep - Heijen
Tweewieler centrum Fred Helgers - Hoensbroek
TP Vuurwerkshop - Kelpen-Oler
Rohan Vuurwerk - Landgraaf
GroenRijk Maasbree - Maasbree
Vuurwerkcentrum - Maasbree
Hoenjet Party-Time - Maastricht
De Kiosk - Maastricht
Zaad en Vogelhuis Floralia - Reuver
Eurotackle Roermond - Roermond
Zena Roermond - Roermond
Garage Cuypers - Sint Odiliënberg
Boonen Schildersbedrijf - Sittard
Bomerang - Sittard
Sparkles - Sittard
C&E Sportswear - Stein
Vuurwerk Huppertz - Vaals
Schreurs B.V. - Venlo
Geerlings - Venlo
eurotackle - Venlo
Vuurwerkgigant Knallers - Venray
Vuurwerkgigant Weert - Weert

Nu alleen ZELF even zoeken wie er Schuurmans verkoopt :idea:

Mensen ik heb een reactie vanuit schuurmans ontvangen: mijn vraag was of ze nog terugkomen en waarom er een afkeur was vanuit VROM: Citaat:

Door een fout in onze leveringen zin er op sommige plaatsen verkeerde cakes uitgeleverd.
De salute cake zal volgend jaar weer terug komen in de versie zoals die mag.

Dit zegt helaas niets of de kwaliteit dan ook hetzelfde zal zijn, deze vraag heb ik tevens gesteld maar nog geen reactie.

hehe dat wordt dan weer lekker discuseren of de 2013 of de 2014 versie wordt geschoten op de demo's eind dit jaar :bonk:

Back
Bovenaan