In Shock (Salute cake 1)

Ik had dit jaar 5 karton salutecake 1 en 3 karton salute cake 2
Toch maar even voor de zekerheid 3 karton sc1 en 1 karton sc2 overgehouden voor volgende jaren.
Trouwens ik heb geen problemen ondervonden met weigeraars of ontploffende salute cake's

Ik had deze schoonheid Dit jaar voor het eerst. Vorig jaar vond ik 'm eigenlijk te duur maar dit jaar dan toch maar.
Ik hier absoluut geen spijt van.
Wát een zware en mooie volle saluuts zijn dit zeg!!!!!
Een top knalblok!
De volgende editie zou ik 'm weer graag bij hebben maar heb berichten gehoord dat ie vanaf heden is afgekeurd.
Weet iemand of dit waar is?

Nog een filmpje van mijn kant, wat een geweldig knalblok is dit, ik had het al eens gezegd, maar bij deze zeg ik het nogmaals :D Als deze nog te krijgen is aankomende jaarwisseling dan komt hier minimaal 1 karton van in huis :handsup:

Jwtjuh :bye:

Heerlijke cake. Knal is fantastisch. We hadden de 2012 en 2013 versie. Extra om gevraagd. En wat bleek, het leek wel alsof de 2013 versie harder ging dan de 2012 versie. Niet veel, maar toch opmerkelijk dat die nog iets harder ging dan het harde van 2012. Kan ook aan onze oren liggen, maar wij dachten van wel! Als ik hem volgend jaar nog kan krijgen wil ik er een karton van aanschaffen!

Hier een karton afgestoken, perfect en opvallend dat mijn 2013 cakes geen enkel siereffect hadden itt aantal die hier nu gepost zijn.

Ik zie wel veel filmpjes met sterren. Die van mij hadden allemaal een zuivere flash salute zonder andere meuk erdoor. versie rotterdam 2013

zijn allemaal met beton afgevulde knallers, ik zag allemaal van die beton stukken in me tuin liggen. Heheh/

Bizarre knalpot nog nooit zoiets meegemaakt. Hoop volgend jaar deze zeker weer erbij te hebben.

Pfff wat ging deze hard. Had ook niks geen sterren erbij. Volgend jaar minimaal 6 als mits ik ze voor een beetje normale prijs kan krijgen.
Knal scheelt niet heel veel met de supervlinder van dit jaar:D

Ik denk het óók, als ie niet verdwijnt dat het in een slechtere versie zal zijn!!!!Een goede optie zal zijn om de outlets op internet goed in de gaten te houden! Er zullen daar misschien best nog wel 2013/2014 versies te vinden mét ook nog eens voor een schappelijk prijsje!QUOTE=jeremy21;636305]Ik denk dat als hij terug komt dit jaar dat hij minder is dan dit jaar want die gastjes van de VROM heeft ze de afgelopen verkoopperiode halve wegen afgekeurd omdat ze te hard knallen dus ik ben wel benieuwd of er wat aan die cakes gaan veranderen ik hoop het niet want vind het wel een vette cake[/QUOTE]

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste knalcake van NL ,echter op de voet gevolgd door blue/titanium thunder cakes van EVO.
Ik heb ze goed kunnen vergelijken.

Erg genoten van deze carbidcake :wink: Dichterbij de knal van een carbidbus kom je niet met legaal vuurwerk. Vier maal de 2013 versie als einde van mijn finale gebruikt en de knallen waren echt heerlijk. In mijn beleving had ik geen sterren gezien bij deze cake, maar op de film zie je toch behoorlijk wat sterren er vanaf spatten, maar als ik dit vervelend had gevonden was het me direct wel opgevallen.

4x in shock op 1 minuut en 30 seconden, mooist in HD:
Het verdere project bestond uit: 1x raw whistler, 3x concerto rosso, 3x rude awakening, 1x geaaide cybercop, 1x delicious thunder final edition en 4x de in shock.

Back
Bovenaan