In Shock (Salute cake 1)

Ik had nog op het laatst 4 stuks gefikst voor de adviesprijs, ofterwijl totaal 130 euro. Ik heb ze alle 4 doorgelont en afgestoken en wat een geweld kwam hiervan af! Dit was de 2012 versie. Klappen gewoon ontiegelijk hard en er is inderdaad geen consumenten cake die hier tegen op kan. Maar ik moet nogmaals zeggen, het verschil tussen Silver Salute/ Secret Salute is er wel, maar niet zo denderend dat het 32,50 waard is voor 25 shots. Ik heb er best spijt van die prijs ervoor betaald te hebben.

Maar des al niet te min was het project echt hard en dat kon iedereen in mijn straat beamen.ook de 2013 versie knalde zeer goed!

Ik had nog op het laatst 4 stuks gefikst voor de adviesprijs, ofterwijl totaal 130 euro. Ik heb ze alle 4 doorgelont en afgestoken en wat een geweld kwam hiervan af! Dit was de 2012 versie. Klappen gewoon ontiegelijk hard en er is inderdaad geen consumenten cake die hier tegen op kan. Maar ik moet nogmaals zeggen, het verschil tussen Silver Salute/ Secret Salute is er wel, maar niet zo denderend dat het 32,50 waard is voor 25 shots. Ik heb er best spijt van die prijs ervoor betaald te hebben.

Maar des al niet te min was het project echt hard en dat kon iedereen in mijn straat beamen.ook de 2013 versie knalde zeer goed!

KAn me voorstellen als je die prijs er voor hebt betaald je bij de volgende keer nog eens achter oren krabt. Ik heb er €16,50 voor betaald en dan vind ik ze drie dubbel dwars geweldig.

Omdat de dealer, waar ik 1,5 karton besteld had, ze niet kon leveren heb ik bij de lokale dealer nog 4 stuks aangeschaft, wel tegen de maximale prijs maar het was het wel waard.

In het onderstaande filmpje zijn eerst 4 x De In Shock / Salute cake nr 1 te zien (2013 versie), kwa knal leken deze redelijk hetzelfde met die van vorig jaar. Wel is er een beetje sier toegevoegd.

Ik heb er ook een hoop mee mogen maken en bij ons zaten er bij de 2013 versie ook sterren. De knal is inderdaad hetzelfde gebleven.
Ook hebben we zn 36sh broertje mogen meemaken en ik denk dat met deze cakes schuurmans de hardste knalcakes van nl heeft. De naam zegt het eigenlijk al.
Ik stond er echt versteld van hoe kleine het verschil tussen beide is. Nr2 is ook echt hard!

Ik had 3 kartonnen dit jaar, 2 maal 2013 en 1 maal 2012. Maar ik moet zeggen dat ik geen verschil hoorde in de flash salute van de 2012 en 2013 versie. Wel ging af en toe de ene flash salute nog harder dan de andere. Waarschijnlijk beter gedroogd. Ook had de 2013 versie af en toe normale klappen zonder flash salute er in verwerkt, maar daar stoorde ik me totaal niet aan. Maar de tering joh wat een geweld vooral als je er meerdere tegelijk afsteekt. Ik heb voor de zekerheid 1 karton bewaard. 3 stuks uit 2012 en 3 stuks 2013, omdat ik toch bang ben dat hij volgend jaar niet meer verkocht mag worden. Anders gewoon weer dik inslaan volgend jaar! :D

Ik denk dat als hij terug komt dit jaar dat hij minder is dan dit jaar want die gastjes van de VROM heeft ze de afgelopen verkoopperiode halve wegen afgekeurd omdat ze te hard knallen dus ik ben wel benieuwd of er wat aan die cakes gaan veranderen ik hoop het niet want vind het wel een vette cake

Wat een geweldige beuker is dit zeg.
Knalt alles er met gemak uit, heb hier echt ontzettend van genoten.

Heb er ook voor de zekerheid 4 bewaard, ik hoop echt dat ze met dezelfde kwaliteit terug gaan komen.
Wat betreft het afkeuren vond ik eigenlijk maar vreemd, ene dealer heeft niks gehoord andere dealer waarschijnlijk wel. Waar zouden we kunnen traceren wat nu het echte verhaal hierachter is?

Het eerste wat ik afstak waren een paar binkies en whistling thunderqueens en daarna deze. Schaamde me gewoon om dit af te steken, schofterig hard ging die. Volgend jaar dus weer een karton:D.

Ik had er 1 (2013) die na 3 schoten uit elkaar klapte. En dat was een beste dreun kan ik zeggen.
Hij was in 1 klap helemaal aan snippers. De anderen die ik had deden het wel prima.
Toevallig meer mensen die dit hebben gehad ?

Back
Bovenaan