In Shock (Salute cake 1)

Even wat berichten verwijderd en dit topic even dicht gegooid. 1 januari weten we hoe hij daadwerkelijk presteerde en gaat ie weer open.:D. Laten we het erop houden dat het hopelijk een fijne bak is.

salute cake 1 afgekeurd.

salute cake 1 afgekeurd.

Beste lief hebbers en vuurwerkers.
Zo juist is er ter oor gekomen (via team Orthen) dat de Salute cake1 afgekeurd is.
Dit houd in dat deze geweldenaar niet meer uitgelevert mag worden!
Het spijt me. Het is helaas geen slechte grap.

Neeee, dat is echt ***** nieuws....Maar ook vooral hoeveel gedoe dat nu gaat opleveren voor de winkeliers!

Vind ik niet leuk!!!

En de voorraad die al uitgeleverd is? Mag die wel nog uitgeleverd worden?

Het VROM is weer lekker optijd... Bah, wat een sorry dat ik het zeg idiote organisatie. Dat ze het keuren oke goed, vuurwerk moet zo veilig mogelijk. Maar zo laat in het jaar... Bijvoorbeeld eerst Royal Fireworks de Garden of Eden dat was al laat, en nu de Salute Cake 1... Nog later in het jaar...

Ik weet wel dat deze cake ook als prof verkocht wordt, en dus tijdens shows geschoten mag worden? Dit scheelt dan wel weer... Maar nogsteeds erg zuur voor de importeur Schuurmans en de winkelier...

Ben benieuwd wat ik te horen krijg morgen bij de dealer xD achja 100 euro terug op de rekening is ook niet erg!

Maar het is idd wel erg zuur

Wauw.. Het was te verwachten dat deze afgekeurd zou worden, als ze er nou later mee waren gekomen had iedereen hem misschien nog mee kunnen pikken.

Echt een naaistreek moet ik zeggen.

wat een bende in nederland. Zelf heb ik een lading van deze cakes besteld :( na 2012 was ik overtuigd en nu krijgen we dit. het wordt ook echt steeds beroerder in dit kikkerlandje!!

Wat ben ik blij dat ik de 2012 versie heb:D.
Maar ik weet hoe de rest zich nu voelt want ik had ook de GOE. Sterkte iedereen.

Neeeeeeeeeeee :cry:
Wat ontzettend jammer zeg!
Nu ben ik alleen wel erg benieuwd of alle winkeliers hier ook al bericht over hebben gehad, aangezien er best een aantal mensen zijn (waaronder ikzelf) die vannacht al hun vuurwerk gaan halen...

En de voorraad die al uitgeleverd is? Mag die wel nog uitgeleverd worden?

Nee alles moet terug.

Het VROM is weer lekker optijd... Bah, wat een sorry dat ik het zeg idiote organisatie. Dat ze het keuren oke goed, vuurwerk moet zo veilig mogelijk. Maar zo laat in het jaar... Bijvoorbeeld eerst Royal Fireworks de Garden of Eden dat was al laat, en nu de Salute Cake 1... Nog later in het jaar...

Als producten laat binnen komen worden ze ook laat getest... daar heeft VROM niets mee te maken. Zij voeren alleen steekproeven om te controleren of het aan de wet/regelgeving voldoet.

Ja en ze voeren die steekproef uit omdat op vwc zo uitgebreid over de salute cake 1 doorgeneuzeld werd ;-)

Althans ik heb wel enig vermoeden dat VROM zo ook aan info komt.

Ontzettend balen dit voor iedereen die hem besteld heeft! 2013 gaat de boeken in als HET jaar van de afkeuringen. Treurig.

Je kunt wel een topic over een product wel censureren maar vroeg of laat zal de keuring komen :sad:

ik word echt scheit en scheit ziek van die *** regeltjes hier in nederland...
had eerst al de GOE en CBN besteld dus daar was het gezeur al en nu heb ik 2x de salute 1 besteld krijg ik dit weer te lezen.. welke debielen maken die regeltjes?!

Back
Bovenaan