In Shock (Salute cake 1)

Was eigenlijk wel te verwachten dat deze niet mocht. Cat3 en 1.3G en daarnaast waarschijnlijk ook nog eens harder dan 120db. Deze zal wel onder pro vuurwerk verder gaan. Wel jammer dat zon top product nu niet meer voor consumenten is. :cry:

Ik heb gelukkig de salute cake 2. Deze ramt ook lekker. Wel de 2012 versie

hier baal ik verschrikkelijk van zeg .... ik moet om twaalf uur me bestelling ophalen waaronder een karton salute 1 ... wat een domper zeg ik had het niet verwacht dat hij nu nog afgekeurd zou worden :sad:
Geef aub je terugkoppeling als je de bestelling hebt gehaald

Wat een gedoe dit! Echt zeer jammer!! Ik kan hier echt kwaad om worden.. Niet alleen vanwege dat er een super product is afgekeurd, maar ook dat ik nu op het allerlaatste moment dan vervangers moet gaan uitzoeken voor morgen! En ik weet niet eens wat Vuurwerk-Orthen als vervangers heeft op voorraad voor niet-freaks. Word morgen een aardig zooitje daar in de winkel. Ook voor de winkeliers... Succes ieder geval voor iedereen!

Had ik toch gelijk vanmorgen met mijn bericht al. Ik begon even te twijfelen maar mijn dealer was dus toch eerlijk!

2012 versie mag ook niet uitgeleverd worden
Zie hier mijn mail die ik kreeg!

Kevin,

De salutecake 1 mag niet verkocht worden. Wij hebben net van onze importeur door gekregen dat hij volledig uit de handel gehaald is. De gemeente komt ons morgen controleren of wij degene van vorig jaar ook hebben verwijderd.

Onze excuses hiervoor maar dit is een landelijk besluit en hier kunnen wij niks tegen doen.

Ah mèèèèn, rot NL instanties. Lekker zo vlak voor 't slapengaan, morgen iets zien te regelen met het verkooppunt. Liefst gewoon geld terug voor die hele doos, ***lig voor hun maar ja, het is je recht.

Volgend jaar toch maar gewoon aan de illegale knalcakes, waren genoeg kleine Triplex knalbakkies in de omloop. Zo krijg je dat, NL instanties! :bye:

Ah mèèèèn, rot NL instanties. Lekker zo vlak voor 't slapengaan, morgen iets zien te regelen met het verkooppunt. Liefst gewoon geld terug voor die hele doos, ***lig voor hun maar ja, het is je recht.

Volgend jaar toch maar gewoon aan de illegale knalcakes, waren genoeg kleine Triplex knalbakkies in de omloop. Zo krijg je dat, NL instanties! :bye:

Txb027:idea:

Back
Bovenaan