In Shock (Salute cake 1)

De Salute cake die vanavond bij Valk is geschoten ging hard, kei hard! Door een foutje is deze echter ook verwisseld met de E.S. 3.0. Dus op moment dat de 3.0 zou moeten komen kwam de Salute cake. Later kwam deze nog eens volgens de lijst en wederom was deze kei hard!

Lijkt mij dus wel goed te zitten met deze bak, tenzij ze 2x een 2012 hadden liggen...

@Pyroboy26 vlak voor de Salute Cake werd de Delicious Thunder (Rubro) geschoten. Deze werd echt compleet weggevaagd door de Salute cake 1. Echt diepe harde dreunen.

Goed nieuws, dit geeft hoop en bevestiging wat eerder beloofd is. En ik hem maarc1 karton

De Salute cake die vanavond bij Valk is geschoten ging hard, kei hard! Door een foutje is deze echter ook verwisseld met de E.S. 3.0. Dus op moment dat de 3.0 zou moeten komen kwam de Salute cake. Later kwam deze nog eens volgens de lijst en wederom was deze kei hard!

Lijkt mij dus wel goed te zitten met deze bak, tenzij ze 2x een 2012 hadden liggen...

@Pyroboy26 vlak voor de Salute Cake werd de Delicious Thunder (Rubro) geschoten. Deze werd echt compleet weggevaagd door de Salute cake 1. Echt diepe harde dreunen.

Goed nieuws, dit geeft hoop en bevestiging wat eerder beloofd is. En ik hem maarc1 karton

heb hem ook gehoord op de demo van valk.
geen idee of het nu de 2012 of 2013 versie was, maar wat klapte hij heerlijk!
viel me ook op dat er bij sommige schoten onderaan bij de tube bij het afschieten paarse sterretjes uit kwamen? (geen mine oid)
hij werd ook geschoten tijdens het finale showtje, en het ging er al hard af, maar de salute cake 1 hoorde je boven alle geweld uit!

Op een open veld knalt een cake etc zowiezo hard de vraag is of het 2012 of 2013 is mischien dat daar iemand aanwezig was of reva antwoord kan geven..

Op een open veld knalt een cake etc zowiezo hard de vraag is of het 2012 of 2013 is mischien dat daar iemand aanwezig was of reva antwoord kan geven..

juist niet.
in de straat knalt alles harder.
steek maar bv een rotje af op een open veld, en 1tje in de straat.

Ik heb zojuist ook vernomen van meerdere mensen dat de 2013 versie nergens nog binnen is en dus nergens kan worden geschoten..

Kunnen jullie niet een paar weekjes wachten tot je hem zelf mag opbranden?

Is toch ook is leuk dat het een verrassing blijft hoe hard hij zal gaan om 00:00 uur?

Suggereren zonder feiten komt niemand verder mee.. Besteld is besteld dus of die goed is ofniet op de demo je krijgt hem toch wel.

Maar goed zo denk ik erover, geduld is een schone zaak.

Ik hoop natuurlijk wel dat die de oude status overneemt maar goed dat is gewoon nog niet duidelijk.

kan iemand dan verklaren waarom er bij sommige schoten, bij het afschieten, paarse sterretjes (geen mines oid) uit de tubes kwamen?
was dit vorig jaar ook al zo?

Verassing of enorme teleuretelling. Als er geen droge beuken uit deze bak komen is het natuurlijk een drama knalcake met een veels te laag tempo. Dus dan maar bidden dat de 2013 versie ook goed is anders had ik liever secret salutes gehaald!

secret salutes????? ga dan voor dutch thunder, thunderstruck of delicious thunder.
knallen stuk voor stuk de secret salute er uit. en allemaal met flashknal.
daarbij ben ik van mening dat de secret salute geen knal blokje is, maar een crackling blokje.

De thunderstruck is idd een erg goede knalbak, en heb ik al besteld. Secret salute is gewoon een cake die ondanks de slechte crackling behoorlijk knalt. Ik denk persoonlijk dat de SS de thunderstruck er gewoon uitknalt. En die crackling mines maken het af.. En ja, de 2011 was vele malen beter.

Back
Bovenaan