In Shock (Salute cake 1)

2012 - 2013 zegt dat het voor 2013 is gelijkwaardig aan 2012. Of dat daadwerkelijk zo is moeten we ervaren ik heb ook een doos gekocht met de gok dat het dezelfde zijn,

Zelf hoop ik op een 2013 versie, weten we direct waar we aan toe zijn.
We zullen het snel horen lijkt me.

en dan nog de zekerheid dat ze echt van de nieuwe batch zijn! want heel duidelijk word dat tot nu toe nog niet aangegeven! als Frits zegt dat er 2012-2013 op de doos staat zegt dat nog niet alles toch?

Als ze snoeihard gaan ben ik bang dat het de 12 versie was. Ik geloof gewoon niet dat de nieuwe versie ook maar enigzins in de buurt komt van de oude. Het kruitinhoud was toch gehalveerd of hebben ze weer een soort van illegale cakes hierheen gebracht..

Laatst bewerkt:
Als ze snoeihard gaan ben ik bang dat het de 12 versie was. Ik geloof gewoon niet dat de nieuwe versie ook maar enigzins ik de buurt komt van de oude. Het kruidinhoud was toch gehalveerd of hebben ze weer een soort van illegale cakes hierheen gebracht..
Er is nog niet eens sprake van verschillende versies. .

Als ze snoeihard gaan ben ik bang dat het de 12 versie was. Ik geloof gewoon niet dat de nieuwe versie ook maar enigzins in de buurt komt van de oude. Het kruidinhoud was toch gehalveerd of hebben ze weer een soort van illegale cakes hierheen gebracht..

De cake is NIET veranderd zo stelt schuurmans, dit mag niet eens met de CE keuring om kruitinhouden te gaan halveren.

Er is nog niet eens sprake van verschillende versies. .

Vandaar dat ik ook begon met de woorden 'ik'

Het is iets wat ik denk en als dit teveel kruit heeft bevat vorig jaar dan zullen ze toch nooit het 2e jaar wel toegestaan worden?

Tuurlijk zegd schuurmans hij is gelijk gebleven anders koopt niemand hem meer aangezien die achteruit gaat..

Ik spreek dus ook niet uit feiten maar uit mijn eigen mening.

De cake is NIET veranderd zo stelt schuurmans, dit mag niet eens met de CE keuring om kruitinhouden te gaan halveren.

Dat geloof ik graag maar vw ik nl houd zich niet aan de CE maar aan ze eigen regels dus teveel kruit word niet toegestaan voor de nl wet toch?

Of mogen tegenwoordig scooters ook 50 ipv 25 omdat ze dat het jaar ervoor ook al liepen. (zo vergelijk ik het :) )

Maar ik zeg nergens dat ik gelijk heb als ze wel net zo hard gaan dan mooi maar ik ben er bang voor.

Als het de batch 12 is zal ik eerlijk zijn en koop ik hem ook gewook, waarom? omdat het de hardste van nl is maar ik wil eerst echt 100% zekerheid.

Laatst bewerkt:
Net gehoord op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal en uhhhh het is te bizar voor woorden en hij is mega hard, dit had ik niet verwacht. Ik weet wel dat hij gewild was maar nu gaat er een run op komen, geloof mij. Filmpje volgt zo snel mogelijk.

Conclusie van Torrr en mij iig !!

Back
Bovenaan