nederlandsvuurwerk
VWC lid
Denk inderdaad dat dit vanavond wel eens heel hard kan gaan met de reactie's en ervaringen in dit topic.
Laat maar komen, ik ben benieuwd.
Als de in shock zelf ook heel hard zal gaan vanavond ben ik tevreden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk inderdaad dat dit vanavond wel eens heel hard kan gaan met de reactie's en ervaringen in dit topic.
Laat maar komen, ik ben benieuwd.
We gaan het vanavond meemaken en er zullen hier vast veel reacties komen te staan.
Is het zeker dat de 2013 versie geschoten gaat worden?
Zal frits even een appie sturen
Op de doos staat 2012 en 2013, heel verwarrend zegt Frits. We gaan het gewoon meemaken vanavond![]()
Er is nog niet eens sprake van verschillende versies. .Als ze snoeihard gaan ben ik bang dat het de 12 versie was. Ik geloof gewoon niet dat de nieuwe versie ook maar enigzins ik de buurt komt van de oude. Het kruidinhoud was toch gehalveerd of hebben ze weer een soort van illegale cakes hierheen gebracht..
Als ze snoeihard gaan ben ik bang dat het de 12 versie was. Ik geloof gewoon niet dat de nieuwe versie ook maar enigzins in de buurt komt van de oude. Het kruidinhoud was toch gehalveerd of hebben ze weer een soort van illegale cakes hierheen gebracht..
Er is nog niet eens sprake van verschillende versies. .
De cake is NIET veranderd zo stelt schuurmans, dit mag niet eens met de CE keuring om kruitinhouden te gaan halveren.