In Shock (Salute cake 1)

Inmiddels heb ik een folder binnen van de plaatselijke vuurwerkhandelaar hier!
Ze worden volgens de verkoper overal aangeboden onder de advies prijs.
In zijn krantje staat hij ook voor 29.95! Tevens verkoopt hij ze dit jaar voor het eerst en heeft hij ze nog niet in de bunker staan.
Er zijn dus zeker nog helemaal geen winkels die deze al binnen hebben?

In zijn krantje staat hij ook voor 29.95! Tevens verkoopt hij ze dit jaar voor het eerst en heeft hij ze nog niet in de bunker staan.

Nee ze zitten nog op zee :wink:

Ze worden zo ver ik weet juist overal verkocht voor 32,50. Maar 29,95 is een zeer scherpe prijs vergeleken met de prijs van vorig jaar. Scheelt 33,33% dan.

Ik zelf heb 2 kartonnetjes besteld. Dat word dus lekker genieten! Zou een 'finale editie' hiervan nou een stuk harder zijn dan wanneer 'ie gewoon gaat zo als ie gaat? Want dan moet ik er een paar even goed aaien.

bij Valk is ie zelfs maar 19,95, en in de kartonverkoop daar was ie 99,95 voor 6 stuks. DAT zijn scherpe prijzen ;)

Als je het topic goed had doorgelezen, wist je dat niemand dat nog zeker weet en dat verschillende bronnen elkaar tegenspreken. Schuurmans zegt van wel. Zekerheid hebben we pas eind van de maand als het spul binnen is.

Je hoeft niet in zo´n toon te spreken hoor richardus wat ik je vaker zie doen.
Ik heb elke letter gelezen in dit topic, je zegt het zelf ze spreken elkaar tegen.

Dus mijn vraag is correct, want ik hoop op eindelijk wat duidelijkheid.
Snap ook niet waarom mensen op thanks geklikt hebben.

Dacht dat ze pas de 2de week van december aankomen of zo.:p

Morgen wordt deze geschoten op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, neem dus aan dat het om de versie van vorig jaar gaat??

De 2012 versie is iedergeval beter gedroogd. Dus dan kan je voor je zelf kijken waar je graag voor wilt betalen.

Wie zegt dat er een 2013 versie in de omloop komt kan iemand dit bevestigen?
volgens mij mochten alleen deze jaar nog de restpartij worden verkocht van 2012? anders stond de product van 2013 zelf wel op de oficiele site van Schuurmans maar dat is niet ingeval.

Wie zegt dat er een 2013 versie in de omloop komt kan iemand dit bevestigen?
volgens mij mochten alleen deze jaar nog de restpartij worden verkocht van 2012? anders stond de product van 2013 zelf wel op de oficiele site van Schuurmans maar dat is niet ingeval.

Als het goed is staat deze nog op de boot. Volgens mij zou hij 2e week december in Nederland zijn.

De meeste verkopers hebben hier geen voorraad meer van. Anders zouden ze ook heus wel op een demo geschoten zijn. Morgen zal de vuurwerkhal ze schieten, aangezien Frits aan gaf dat ze vandaag nog spullen binnen kregen kunnen zij of de eerste zijn met de nieuwe batch, of hij schiet de oude die hij misschien nog over had van vorig jaar. Ongeacht dat, er is al meerdere malen aangegeven dat de nieuwe net als vorig jaar knalt, meermaals aangegeven in dit topic en door Schuurmans bevestigd dus zorgen maken zou niet nodig moeten zijn. Ook al snap ik het wel:wink:.

ook ik heb hier dit jaar een karton van + een losse.
gelukkig (of juist niet) heb ik hem vorig jaar niet meegemaakt, dus het kan alleen maar meevallen als hij toch minder knalt.
volgens mij is dit product het meest beladen qua discussie van 2013.:p
we zullen moeten afwachten op een demo.

Denk inderdaad dat dit vanavond wel eens heel hard kan gaan met de reactie's en ervaringen in dit topic.
Laat maar komen, ik ben benieuwd.

Back
Bovenaan