Ik zoek een cake

Wie weet van welk product dit een omlabel is? Ik kom er niet helemaal uit. Of is dit een opzich zelfstaand product? Ik heb hem besteld maar wou wat meer video’s ervan zien vandaar. IMG_5002.jpeg

Help! Ik ben op zoek naar een extra rood (en alleen rood!) element voor in de finale van mijn show. Ik heb nu 2x de Sensation 3 maar ik wil wat extra rood toevoegen, dit mag in de vorm van crossettes maar mag ook blink of ghost zijn.

Wie heeft de gouden tip? ♥️

Help! Ik ben op zoek naar een extra rood (en alleen rood!) element voor in de finale van mijn show. Ik heb nu 2x de Sensation 3 maar ik wil wat extra rood toevoegen, dit mag in de vorm van crossettes maar mag ook blink of ghost zijn.

Code red van Volt?

Wellicht de Red Crossette van Broekhoff?

Deze is ook heel mooi maar ik weet niet of je hem nog ergens kan krijgen.

Out of the box denkend, kun je ook nog met rode Bengalen / blinkerbengalen de grond knalrood krijgen. Red blink fontein had ook mooi geweest, maar die is er geloof ik ook uit. Evt aangevuld met rode Romeinse kaarsen van funke. Maar dat valt vermoedelijk weg tussen het geweld.

Ik zoek een soortgelijk product als de Springteufel van Funke, eerst een goede hoge fontein en daarna een goede mine met effecten in de lucht. Dit mag in Nederland of Duitsland zijn. Heeft iemand een idee?

Ik zoek een soortgelijk product als de Springteufel van Funke, eerst een goede hoge fontein en daarna een goede mine met effecten in de lucht. Dit mag in Nederland of Duitsland zijn. Heeft iemand een idee?

Broekhoff heeft n nieuwe; die is ook in Vianen geschoten vorig weekend

Back
Bovenaan