tjeerdbeer
VWC lid
Ik zoek een cake met roze effecten! Mag met goud/zilver. Eventueel wat paars erdoorheen.
Zie je helaas erg weinig voor m'n gevoel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek een cake met roze effecten! Mag met goud/zilver. Eventueel wat paars erdoorheen.
Pink crossette van Argento of de multi fan crossette?
Die zijn vrij zeldzaam complete W-shape compounds.Is er een cake/compound die in een high tempo in W-shape schiet? Zoals halverwege de Beast of Burden. Dus niet een gedeelte maar een hele cake/compound door.
Is er een cake/compound die in een high tempo in W-shape schiet? Zoals halverwege de Beast of Burden. Dus niet een gedeelte maar een hele cake/compound door.
Is er een cake/compound die in een high tempo in W-shape schiet? Zoals halverwege de Beast of Burden. Dus niet een gedeelte maar een hele cake/compound door.
Vulcan Tiger, wel 20mm, schiet best rap voor een w shape vind ik. Beide kanten aansteken is die zo op.Tnx voor je reactie. Ik ben bang dat het er ook niet is. Die w-shapes die ik ken schieten allemaal in salvo’s. Ik zoek echt een high tempo product.
Nog bepaalde effecten?Ik ben op zoek naar producten met een dubbele finale, zoals de oude Berlin van Vulcan: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/berlin.38667/
Liefst een gekooide 25- 30mm compound of combinatie hiervan. En eigenlijk ook niet volledig goud, gezien de wind van afgelopen jaren wil ik niet weer het risico op verwaaid goud.Nog bepaalde effecten?
Massive gold, wolff
Of zelf creëren met all at once cakes ?
Fireball Extreme (Lesli), Street Muscle (Volt!), The Scream (Wolff). Helaas allemaal niet zo best verkrijgbaar.Ik zoek wat cakes met bijzonderdere effecten. Denk aan Fish-effect, falling leaves etc. Voorkeur niet al te duur zodat ik deze in de vooravond kan stoken.