Is de Future Hulk niet identiek aan de 2e cake van de Noisekick?Even deze topic nog benutten. Zijn er nog multicolor cakes in omloop die vergelijkbaar zijn met de 2e cake van de Noisekick of de Wings in darkness?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is de Future Hulk niet identiek aan de 2e cake van de Noisekick?Even deze topic nog benutten. Zijn er nog multicolor cakes in omloop die vergelijkbaar zijn met de 2e cake van de Noisekick of de Wings in darkness?
Die heeft toch veel minder kleuren?Is de Future Hulk niet identiek aan de 2e cake van de Noisekick?
Mijn focus zat meer op de overeenkomsten dan de verschillen. Blauwe tail, groene blink, rode peony.Die heeft toch veel minder kleuren?
Wat je eigenlijk zoekt is de Rainbow / Something Different van Wolff. Geen cake maar een compound met veel verschillende effecten. Echt een aanrader!Ik ben op zoek naar een cake met verschillende effecten. De Excentric heb ik al in bestelling staan, maar weten jullie andere cakes met veel afwisseling? Ik zoek naar iets als: tails, crossette, palmtree, fish, waterfall, horsetail.
Misschien een Multi Color box, de katan special #2? Hello Fireworks heeft dezelfde, maar ben nog niet thuis in die namenEven deze topic nog benutten. Zijn er nog multicolor cakes in omloop die vergelijkbaar zijn met de 2e cake van de Noisekick of de Wings in darkness?
Ik ben op zoek naar een cake met knetter staarten. Zoeits als de funke goldcracker palmen
Ik zag wel een cake voor 4 euro maar die was superklein het effect bij vathorst. Maar die is al uitverkocht
Niet helemaal hetzelfde maar misschien is dit iets voor je:Ik ben op zoek naar een cake met knetter staarten. Zoeits als de funke goldcracker palmen
Ik zag wel een cake voor 4 euro maar die was superklein het effect bij vathorst. Maar die is al uitverkocht
deze komt wel in de buurt of ja is eigenlijk hetzelfde effect jammer hij is v shape en best wel duurNiet de kwaliteit van een goldcracker palmen, maar wel knetter met staarten. Ook bij Vathorst trouwens:
Zena Crackling Willow - Vuurwerk Vathorst
vuurwerkvathorst.nl
Kappa/Zeta van Zena? Die 2 x Mega Mine cake, Bizar 14 van Magnum. Die is nieuw, maar weet niet zeker of die all at once zal zijn. En qua knalcake natuurlijk de terremoto 1 sec.Ik ben opzoek naar een all at once cake, iemand suggesties?
Ik ben op zoek naar een cake met verschillende effecten. De Excentric heb ik al in bestelling staan, maar weten jullie andere cakes met veel afwisseling? Ik zoek naar iets als: tails, crossette, palmtree, fish, waterfall, horsetail.
Ik ben opzoek naar een all at once cake, iemand suggesties?