Ik zoek een cake

Ik ben op zoek naar een cake met verschillende effecten. De Excentric heb ik al in bestelling staan, maar weten jullie andere cakes met veel afwisseling? Ik zoek naar iets als: tails, crossette, palmtree, fish, waterfall, horsetail.

Ik ben op zoek naar een cake met verschillende effecten. De Excentric heb ik al in bestelling staan, maar weten jullie andere cakes met veel afwisseling? Ik zoek naar iets als: tails, crossette, palmtree, fish, waterfall, horsetail.
Wat je eigenlijk zoekt is de Rainbow / Something Different van Wolff. Geen cake maar een compound met veel verschillende effecten. Echt een aanrader!

Ik ben op zoek naar een cake met knetter staarten. Zoeits als de funke goldcracker palmen

Ik zag wel een cake voor 4 euro maar die was superklein het effect bij vathorst. Maar die is al uitverkocht

Even deze topic nog benutten. Zijn er nog multicolor cakes in omloop die vergelijkbaar zijn met de 2e cake van de Noisekick of de Wings in darkness?
Misschien een Multi Color box, de katan special #2? Hello Fireworks heeft dezelfde, maar ben nog niet thuis in die namen

Ik ben op zoek naar een cake met knetter staarten. Zoeits als de funke goldcracker palmen

Ik zag wel een cake voor 4 euro maar die was superklein het effect bij vathorst. Maar die is al uitverkocht
Niet helemaal hetzelfde maar misschien is dit iets voor je:

Een cake met dezelfde kwaliteit als de Funke Goldcracker Palmen ga je helaas niet vinden.

Ook geen idee,als het echt nieuw is kan het zomaar zijn dat dit ,dit jaar niet eens komt.
Een suggestie zou zijn om al de product video's van riakeo te gaan bekijken om te zien of dit er tussen zit.
Het lullige is dat dit korte videootje niet zegt of t een cake of een compound is,en ook niet of wat je ziet,alles is of slechts een fragment.

Cool Beauty - Wolff
Monster Ride - Wolff (uitloop)
Revival Cry - Rubro (uitloop)
Hummingbird - China Red (enkel hummers, niet gek duur)
Silent Show 1 tm 4 - Cafferata (stille effecten)

@RickGAE
Onder een YT video van deze en een precies ander soort artikel had Riakeo ooit eens gereageerd dat dit een test was voor een product wat in 2025 op de markt komt. Is met plastic tubes wat hier niet mag dus ze gingen nog kijken of het met papieren tubes ook mogelijk was. Zo ja dan zou het product ook snel voor ons zijn :)

Kan het alleen maar hopen en toejuichen!

Back
Bovenaan