Ik zoek een cake

Hi all! Ik zoek iets wat lijkt op de Yggdrasil van Funke.

Is voor zover ik weet heel lastig aan te komen (ook bij de buren).

Hartelijk dank alvast!

Hi all! Ik zoek iets wat lijkt op de Yggdrasil van Funke.

Is voor zover ik weet heel lastig aan te komen (ook bij de buren).

Hartelijk dank alvast!

Somewhat vergelijkbaar is de evobomber van Evolution; of de Bushwackers van Eurostar; daar dit compounds zijn met diverse kleuren in hoog tempo

dikke palmen zie maar weinig; enige suggesties zijn Espada Palms van Mania, of de Zena big tail to blue

Dit jaar de 1.2" Insane Crownbomber geschoten. 30mm bak met zowel roze, geel en blauw. (op veel video's komt de laatste cake over als paars, maar is blauw)

Laatst bewerkt:
Geel, paars. Ook wel roze, lemon. Ben ik zelf ook naar op zoek.

Argento goya, niet te krijgen hier.
Argento babylon, een paar jaar geleden gehad. Heel goed, ook niet te krijgen hier.
De profimix deze jaarwisseling gehad. Maar die wind…verschrikkelijk, dat deed hem geen goed.

2de cake uit poison weco of turbo proline heb ik interese in
Gedeeltes uit de panther van china red

Dit jaar de 1.2" Insane Crownbomber geschoten. 30mm bak met zowel roze, geel en blauw (lijkt op veel video's paars). Voor roze en gele effecten zeker een aanrader.

Dit jaar de 1.2" Insane Crownbomber geschoten. 30mm bak met zowel roze, geel en blauw (lijkt op veel video's paars). Voor roze en gele effecten zeker een aanrader.

Dank je, maar er is iets met die box, er is kans dat je geen geel krijgt. Ik heb het net vermeld in het product topic.

De Mairo Gold doet mij op één of andere manier ook aan de Yggdrasil denken, ondanks het meer kopergoud is dan 'titanium' goud...

Iemand die een cake of box kent die beetje dezelfde gave kleuren hebben? Liefst enkel de kleuren, zonder bv goud ofzo.

De crackling willow fan van zena wordt toch gewoon in nederland verkocht, heb hem al gekocht op een freaksite

Mss met kooi in Nederland haalbaar. Maar Riakeo wil niet naar Nederland vermoed ik.

We raken nu een beetje off-topic maar ik heb een gerucht gehoord dat een shop in Dordrecht dit jaar Riakeo gaat voeren. Ik vermoed dat dat dan (een deel van) het assortiment van Original BE zal zijn en geen rechtstreekse import. Maar dat zie je snel genoeg aan wat er op de doos staat en/of wanneer een box uit 2 delen (1kg SAS max in BE) bestaat.

Overigens is het niet per definitie zo dat de Riakeo boxen in DE zoals de eerder genoemde Finest en La Belle die dus 1.3G zijn met een kooi onder 1.4G zouden vallen. De boxen in BE zitten al in een kooi en zijn al 1.4G dus die zouden in principe zo de NL markt op moeten kunnen.

Iemand die een cake of box kent die beetje dezelfde gave kleuren hebben? Liefst enkel de kleuren, zonder bv goud ofzo.

Als die nog ergens staat; Wings of Darkness van Wolff... Idem Wild Thing, ook van Wolff

Als je 50/50 goud en kleuren oke vindt, is de Pig van China Red natuurlijk een toppertje!

Esplendido van St8ment heeft ook veel kleur, wel maar 6 shots en wat blinkers erbij... idem Decibel, helaas inclusief blinkers

Color Change van VWtotaal; maar ook uitlopend...

Back
Bovenaan