Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hi all! Ik zoek iets wat lijkt op de Yggdrasil van Funke.
Is voor zover ik weet heel lastig aan te komen (ook bij de buren).
Hartelijk dank alvast!
Hi all! Ik zoek iets wat lijkt op de Yggdrasil van Funke.
Is voor zover ik weet heel lastig aan te komen (ook bij de buren).
Hartelijk dank alvast!
Geel, paars. Ook wel roze, lemon. Ben ik zelf ook naar op zoek.
Argento goya, niet te krijgen hier.
Argento babylon, een paar jaar geleden gehad. Heel goed, ook niet te krijgen hier.
De profimix deze jaarwisseling gehad. Maar die wind…verschrikkelijk, dat deed hem geen goed.
2de cake uit poison weco of turbo proline heb ik interese in
Gedeeltes uit de panther van china red
Dit jaar de 1.2" Insane Crownbomber geschoten. 30mm bak met zowel roze, geel en blauw (lijkt op veel video's paars). Voor roze en gele effecten zeker een aanrader.
Is er een box met alleen of voornamelijk crackling palms? Ik kan m zo niet bedenken...
Crackling willow box, Zena BIs er een box met alleen of voornamelijk crackling palms? Ik kan m zo niet bedenken...
Crackling willow box, Zena B
De crackling willow fan van zena wordt toch gewoon in nederland verkocht, heb hem al gekocht op een freaksite
Iemand die een cake of box kent die beetje dezelfde gave kleuren hebben? Liefst enkel de kleuren, zonder bv goud ofzo.
Die Riakeo Finest is wel een pareltje hoor en die La Belle ook trouwens. Helaas is die serie 1.3G en dus niet in NL verkrijgbaar.
Video La Belle: https://youtu.be/F2DntWvFkpQ
Mss met kooi in Nederland haalbaar. Maar Riakeo wil niet naar Nederland vermoed ik.
Iemand die een cake of box kent die beetje dezelfde gave kleuren hebben? Liefst enkel de kleuren, zonder bv goud ofzo.