Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kan makkelijk. Bijvoorbeeld deze:Crackling is toch nooit goud?
Bij voorkeur een puur crackling exemplaar, maar gecombineerd met rode effecten zou ook kunnen. Indien het een niet extreem veel duurder wordt zouden het ook gewone (i=shape) cakes mogen zijn die ik dan in V of W shape schiet.Puur en alleen crackling of mag er ook iets bij door zitten?
Gave box, en nu valt mij in het bijzonder cake 4 op. Die doet het toch wel heel erg lekker.
Mensen suggesties voor cakes / boxen die lijken op die laatste cake? Eventueel zonder de crackling (Yellow River??) hoor ik ook graag look-a-likes van!
De Golden Spectacle van Showtime heeft ook 2 gouden crackling cakes zonder andere kleuren:
Vergeten we de snowstorm niet? Heerlijk gouden willow met popping stars. Prachtige box hoor!
Daarbij heeft china red een soortgelijke box met in de eerste cake wat meer afwisseling. De kingdom!
Ook heb je nog de feuerblitz van Zena/lesli. Maar die is hierboven ook genoemd zie ik.
Als je een combi met rood erbij wilt, dat moet je wellicht eens denken aan de no mercy van vulcan
Denk dat dat ook wel een goede optie is.
Dank voor het meedenken mannen. De crackling van de Feuerblitz is wat kleur betreft precies wat ik zoek, de Oman combineert de crackling (die op mij zilver overkomt) met mooie rode sterren. Mocht iemand een waaier met de crackling van de Feuerblitz weten (waar rode sterren zoals de Oman in mogen zitten) dan hou ik mij aanbevolen.
Op dit moment blijf ik hangen bij de Criss Cross Crackhead van RedWire. Maar gelukkig hebben wij nog een paar maanden om te dromen, combi's bedenken. Ik zoek nog wat voor tussen de Snapte Box en 2 of3 maal The Scream als afsluiter.
Dan kom je uit bij de double deck red!
Ik ben op zoek naar een dikke waaier cake(geen box). Ik wil m achter de katan special 1 doorlonten/schieten, aangezien ik die finale niet echt overtreffend vind. De waaier moet wel in de stijl van de katan special 1 passen, dus een afsluitend crackling salvo is denk ik wel mooi. Maargoed ik vraag het niet voor niets aan jullie, dus ik ben vooral benieuwd wat jullie zouden doen.
Ik ben op zoek naar een dikke waaier cake(geen box). Ik wil m achter de katan special 1 doorlonten/schieten, aangezien ik die finale niet echt overtreffend vind. De waaier moet wel in de stijl van de katan special 1 passen, dus een afsluitend crackling salvo is denk ik wel mooi. Maargoed ik vraag het niet voor niets aan jullie, dus ik ben vooral benieuwd wat jullie zouden doen.
Ik zoek een box die ik in I-shape tussen 2x V-shape Neon Maroon en 2x V-shape ROTP in wil schieten. Zat zelf te denken aan Spinnerz 2 Colorz, maar ben benieuwd naar jullie ideeën. Liefst qua duratie ongeveer even lang als de Neon Maroon i.v.m. verdere timing.
Ook zoek ik een cake die tussen 2x V-shape Time Rain Crossette in geschoten kan worden. Wellicht 2x Blue Peony to Red Blink van Pyroshow in I-shape? Of juist iets totaal anders wat er mooi bij kan qua kleur, effect en tijdsduur. Of 2x Time Rain Crossette als I-shape en dan 2x een cake als V-Shape?
Alvast dank!![]()
Vette combi, ROTP en Neon Maroon! Ik zou er inderdaad iets met kleuren tussen schieten, of juist focus op de salute kern van de Neon Maroon.
Neon maroon duurt ongeveer 50 seconde. Dat is relatief lang natuurlijk. Ideetjes die k nou heb:
- 4 Grand Crown - Wolff. Doorgelont als 1-1-2 (dus eindigen met 2 tegelijk).
- Spinners 2 Colorz zoals je zelf aangaf, is een prachtige box die mooi tot zijn recht komt.
- 1 of 2 stuks Bushwackers van Eurostar
- GBV Professional Splitting Rainbow, dikke crossete box, waar het zilver van de staarten gaaf matcht met de zilverwitte staarten van de ROTP en de titanium core van de Neon Maroon.
Of wat afwijkender, de Infinity van Wolff. Denk dat ie zo met zn tail waaier op het begin, de salvo's van cake 2 en de bonte kleuren van cake 3 erg tof kan zijn!
Time Rain Crossette is een super gave cake, vet om die in je show te verwerken! Denk dat bijvoorbeeld dikke crackling tails in V-shape er langs heel tof kan zijn, maar waarom zou je die 2 Time Rain Crossettes niet op zichzelf laten gaan?
Of, als je dan toch graag wat wilt toevoegen, ga naar verschillende lagen kijken. Schiet er een dikke crackling fontein onder! Crackling Crystal van Showtime duurt misschien wat lang (ruim 1 minuut), en als je de Time Rain Crossette's achter elkaar zou zetten wordt dat saai. Maar als je na de Time Rain Crossette's een ander crackling product (met boeketten) schiet, kan dat erg goed werken.
Andere goede crackling fonteinen zijn bijvoorbeeld de Cracker Fontane van Funke, Snowman van Broekhoff, Popcorn van Vulcan, of Crackling Blitz van Cafferata (nieuw, maar ziet er op video's goed uit).
Gisteravond de Sylvester Mainframe van Magnum gezien. Kenmerkend zijn de z-shape waaiers, net als in de Tycoon van Wolff zitten. Maar bij beide zitten ook nog andere cakes bij.
Ik ben op zoek naar een z-shape compound, welke dus aan één stuk door schiet.