Hydra Serie

Waarom steekt iedereen de hydra F af hahaha :P

Maargoed ik ben nog steeds sceptisch na het zien van de beelden, zoals 8inches al eerder aangaf is het te mooi om waar te zijn dan is dat meestal ook het geval.

Kan niet wachten op goede beelden van de andere cakes. :)

Ik heb net de hydra B afgestoken, en wat een bak was dat zeg! Erg goed! Gefilmt ook natuurlijk. Het is geen super goede film, we stonden op +- 15 m afstand en de boeketten waren te groot om op het beeld te vangen! Vooral de white strobes waren erg mooi, en enorm groot! De film probeer ik vanavond nog online te zetten, morgens zal het sowieso online staan!

Elburgersc,

Ben erg nieuwsgierig volgens iedereen echt prachtbakken op de demo en zo is dat op film ook te zien en vind het ook mooi harde burst en prachtige boeketten maar hoe is de hele serie? Ben erg benieuwd en geneigd om het ook aan te schaffen. Iemand al eraring met hele serie?

Het filmpje is van mij, en ik heb de Hydra F dus ook afgestoken.
Dit is met een telefoon gefilmd, dus de boeketten komen hier ook niet helemaal tot zijn recht. In het echt vond ik dit ook nog een goede cake met nog redelijke harde burstknallen. Ondanks dat was het wel de minste cake uit de serie, want de Hydra serie is echt een toppertje, deze cake was alleen wel de minst goede uit de gehele serie.

Volgens hem is het een erg goede serie! Waarbij de Hydra F de minste is.

Elburgersc,

Ok bedankt ik wil hem toch heel graag aanschaffen vernam ook dat de Z04 en Z05 series vernieuwd waren dus de moeite waard om even een bezoekje aan Zena te brengen.

ik voel me eerlijk gezegd wel een beetje genaaid door olen.
Ik had gevraagd om de hydra C, kreeg ik de F mee. Niet goed gezien.
Maar ik vroeg nog wel, zit er veel verschil in de cakes.? Nee, ze zijn allemaal even goed. tja...
Volgens jaar dan maar beter. Overigens was de service en alles daar wel erg goed.
greetzz

Ik heb net de hydra B afgestoken, en wat een bak was dat zeg! Erg goed! Gefilmt ook natuurlijk. Het is geen super goede film, we stonden op +- 15 m afstand en de boeketten waren te groot om op het beeld te vangen! Vooral de white strobes waren erg mooi, en enorm groot! De film probeer ik vanavond nog online te zetten, morgens zal het sowieso online staan!

Dat klinkt erg goed, ben zeer benieuwd naar je film.

De Hydra serie beloofd over het algemeen veel goeds, hoop snel meer beeld hiervan te zien!

Kijk eens aan dan, heb je ingezoomd met je camera of gaat het echt zo breed als het lijkt? Gave film!

wehehe geniale cake zeg! Trouwens wel heel handig om hem aan te steken met een lucifer zeg :wink: haha ff mee opassen in het vervolg dus :p

Thanx voor het delen iig!

PyroPowerZ, enorm bedankt kerel!

Zo te zien waren het geen samples op de demo...

Ik heb al lang geen spijt meer dat ik hier een karton van heb!
Kan niet wachten om ze zelf af te steken.
Alleen lijken die sterren enorm laag te komen.

Ik wil bij deze ook even iets recht zetten.
Het bleken geen samples!
Daar ben ik best blij om...
Maar om nu nog na Belgie te gaan voor paar cake's?
Nou ik weet niet.

verder echt een kikuh serie.
het spijt me voor me wantrouwen.

voorheen vond ik de Original PRO blokken uit illegale serqui erg matig tot gemiddeld slecht.
Original heeft nu bewezen dat ze het wel kunnen!
Top hoor!

Ook al heb ik deze cakes zelf live meegemaakt en stond ook ik daar met mijn tong uitgerold over het gras, ik wacht gewoon nog even een jaartje. Kwaliteit van de nieuwe producten is mij toch nog iets te afwisselend, bleek al op de demo.

Al loop je dan net zo goed risico dat ze volgend jaar bij de nieuwe productie weer een stuk slechter zijn. Dat is ook niet ongewoon bij Original. Nee, lekker allemaal deze cakes kopen. Dan bekijk ik jullie filmpjes wel na afloop.

@3xh: Die proff blokken van Orignals waren inderdaad dramatisch. Deze hydra cakes knallen de 2inch blokken van hun destijds er 3maal uit. En dat zegt meer iets over de belabberde kwaliteit van hun prof spul dan van de zo nu en dan superieure kwaliteit van een aantal van hun nieuwe consumenten cakes.

Hey PyroPowerZ, bedankt voor het filmpje!!

Kijk dat zijn ze!! Harde klappen en boeketten zo groot dat het niet in beeld past. BAM!

Zo dan, gaaf hoor! Heb de demo helaas niet gezien, maar vind dit wel erg tof eruit zien. Kijk al uit naar de films die allemaal komen in 2012, jammer dat zoiets toch niet in Nederland mogelijk is.

Veel plezier ermee aan diegene die ze hebben! Vergeet niet te filmen! :p

Back
Bovenaan