Hydra Serie

Klaagt jouw buurt nooit? :D

Klagen?....
Ik zou juist willen dat ik zoon buurman had:wink:

even over het filmpje!
Ut zijn mooie potten maar tog begin ik langzaam te twijfelen!
natuurlijk zijn deze potten niet duur.
Ja ik wacht even tot na oudjaar en mischien dat ik ze volgendjaar wel mee!:wink:

Ik sla ook even over...
Ik kan me nog herinneren dat men over het BA XXL ook niet lyrisch was na de eerst demo. Het bleek uiteindelijk een toppertje waar flink wat over gehyped werd. Wellicht dat dit met deze hydra's ook wel gebeurt. Maar wat ik nu op de filmpjes zie gaan ze wat mij betreft niet veel over het betere NL vuurwerk heen.

Wacht ook zeker op meer ervaringen.De burst lijkt niet echt super hard,maar dat kan ook aan het filmpje liggen.

Het lijkt er wel op dat A,B en C (en misschien ook D) erg leuk zijn, maar hoe verder je in het alfabet komt, des te slechter de potten worden.

Dit is voor mij gewoon een twijfelgeval.

Hierbij filmpjes van Hydra C & F

Hydra C was nice maar F viel zwaar tegen en ging mis.

movie

movie

Als ik zie hoe ver de aanstekende persoon terug moet lopen, en dan de effecten daarboven in de lucht, dan zijn ze wel groot maar niet groter dan een goeie NL pot met 15gr. vulling... In ieder geval niet die buitensporige grootte van de demo die wel werd gehoopt natuurlijk. Beetje vreemd. Maar ik vel geen eindoordeel, laat staan over alle nieuwe producten. Na de jaarwisseling zullen de 'bewijzen' zich wel opstapelen :)

Is dit nog de 'vochtige' potten reeks of kan ik nu toch wel tot de conclusie komen dat het op de demo toch iets te mooi was om waard te zijn?
Zou het erg jammer vinden als het dan toch blijkt dat de helft van deze cakes niet presteren zoals de andere helft...

Ik vind het raar, alle filmpjes hier zijn vrij slecht, en mijn pot was zeer goed! Wie weet is alleen de hydra B een goede pot?

Het blauw van de Hydra H vind ik toch wel heel erg mooi, maar het zijn niet de gigantische effecten die we verwachtten.

Ik lees dat men de effecten klein vind. Ik heb ze op de demo gezien en gefilmd en deze filmde ik van dezelfde afstand. Ik zie op mijn films van de demo en de andere locatie geen verschil in de effect grootte.
Ik film altijd met een 24mm. lens die een erg grote beeldhoek heeft en de effecten kleiner doet overkomen dan als gefilmd met de meer gebruikelijke 28 of 35mm. lenzen.
Wat betreft het geluid kan ik zeggen dat er is geschoten naast een groot wateroppervlak dus geen reflectie van gebouwen zoals vaak straten en pleinen optreed.
Persoonlijk vond ik de F de minste van het stel maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Ik lees dat men de effecten klein vind. Ik heb ze op de demo gezien en gefilmd en deze filmde ik van dezelfde afstand. Ik zie op mijn films van de demo en de andere locatie geen verschil in de effect grootte.
Ik film altijd met een 24mm. lens die een erg grote beeldhoek heeft en de effecten kleiner doet overkomen dan als gefilmd met de meer gebruikelijke 28 of 35mm. lenzen.
Wat betreft het geluid kan ik zeggen dat er is geschoten naast een groot wateroppervlak dus geen reflectie van gebouwen zoals vaak straten en pleinen optreed.
Persoonlijk vond ik de F de minste van het stel maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

hmm verklaar dan dit even!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ja dat is een filmpje van u van de z05/04 de Luxe cake's!
Gefilmt met de zelfde camera en volgens mij ook op zelfde locatie..
Corrigeer me als ik het fout heb.

Nu vind ik de z05/04 deluxe met 12 tot 15 gram net zo goed overkomen als de Hydra cake's met 20 tot 25gram!

Ut kan aan mij liggen maar ik vind de Hydra niet per defenitie beter.

De hydra is gewoon een pracht seri maar niet zoals op de demo!

Ik denk dat het Z04/05 filmpje het zelf al verklaart. De effecten zijn daar op echt kleiner en vullen het beeld alleen als er meerdere bombettes tegelijk exploderen. Alleen de effecten van de F zijn klein maar die heeft er een mine effect bij.
Verder mag iedereen die de Hydra serie niet goed vind best voor iets anders kiezen, lijkt me wel zo eerlijk.

hmm oke!
Ik ben gewoon beetje teleur gesteld als ik de filmpjes van de Hydra's zie.

maar bij de vernieuwde z05 sta ik juist versteld!
Want die ogen juist goed gevult voor 15gram.
voorheen vond ik de z05 juist slapjes..
maar ja nu maar weer ontoppic over de Hydra.

iig bedankt voor je toelichting en je filmpjes.

Het enthousiasme over deze blokken is alvast erg omgeslagen. :p

Het lijkt wel of die chinezen in het wilde weg flash en sterren in die bombettes rammen. Ik moet de anderen gelijk geven dat de kwaliteit erg wisselvallig is.

Dat gezegd zijnde zit ik terug met het gevoel dat het samples waren op de demo. Ik zie alvast veel verschil tussen de demo filmpjes van sisser en de andere...

Ben nog steeds van mening dat dit fantastische batterijen zijn hoor. Er zitten een aantal bij die niet zo goed presteren als de batterijen di wij hebben gezien tijdens de demonstratie maar de batterijen die wij daar wel hebben gezien en die ik al op film heb gezien bij mensen die hem gewoon los hebben afgestoken de afgelopen weken die zijn gewoon als op de demonstratie: heerlijk! De burst is daar niet weggelaten.

Back
Bovenaan