nou dan kan je je mooi uitschrijven van dit forumWat had je dan verwacht? Het is klaar in dit land. Er komt nooit meer een vuurwerkverkoop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
nou dan kan je je mooi uitschrijven van dit forumWat had je dan verwacht? Het is klaar in dit land. Er komt nooit meer een vuurwerkverkoop.
Sorry maar ik kan me best ergeren aan dit soort negativiteit. Deze motie heeft weinig te maken met de vuurwerkverkoop van volgend jaar. Ik snap dat de huidige situatie pessimistisch is maar op deze manier maak je het ze wel heel makkelijk!
Zou het mogelijk zijn om voor volgend jaar, als (lees; ALS) we wel weer vuurwerk mogen gaan afsteken met nieuwjaar, dat ze de regels wat gaan versoepelen voor de vuurwerkbranche en de vuurwerkliefhebbers, om bv voor 1 keer 4 dagen verkoop te realiseren en de stooktijden wat te verbreden vanaf 14.00 uur tot 03.00 uur?
Aangezien iedereen zo'n ellende heeft gehad door de vuurwerkverboden, mag er van mij uit wel wat tegenover staan..![]()
Is er nog een antwoord gekomen op het WOB verzoek? Welke burgemeesters hebben de brandbrief ondertekend?
WOB-verzoek heeft reactie-termijn van 4 + 4 weken. Tenzij overmacht of te veel werk, dan kunnen ze weer uitstel vragen (vragen=aan zichzelf verlenen)Is er nog een antwoord gekomen op het WOB verzoek? Welke burgemeesters hebben de brandbrief ondertekend?
Volgens mij is aangegeven dat de verwachting is dat dit pas bekend wordt in het nieuwe jaar, maar prik me er niet op vast.
Maar waarom pas in het nieuw jaar vraag ik me dan af?
Wat wil jij dan? De 31e is het net zo verboden als nu. Als we dan de heilige meneer gaan uithangen stoken we de 31e ook niet. En de partijtjes zijn ook gewoon legale winkeleenheden wie nu hun spullen viavia uitleveren, zullen we hun dan ook maar even op de vingers tikken? Of ben jij ook al je KvK aan het regelen?
Word wakker, dit verbod draait niet meer om corona. Vuurwerk komt niet meer terug.