HVLV - Steun ons, stichting HVLV knalt door!

Ook hier verzonden, niet geschoten is altijd mis en het is een topbrief qua onderbouwing!

Wellicht iemand die in grote vuurwerk-gerelateerde Facebook groepen zit die dit er even in kan gooien? Ik heb zelf geen Facebook.

Ook verzonden. Prima brief!
Misschien idee voor het HVLV om deze oproep via de mail naar de leden te sturen? Hoe meer, hoe beter :)

Ook verstuurd uiteraard ! Al was het alleen al om er een goed gevoel van te krijgen ...
Alles proberen wat je kan. :applause:

Niet geschoten, altijd mis. Al zal het teweegbrengen dat men het nu en evt volgende keer/keren goed onder de loep neemt en niet zomaar doorjaagt. Bewustwording.

Kloppen de ledenaantallen van HVLV nog wel? Ik heb het idee dat dit al een jaar lang op hetzelfde getal staat?

Van de week het bedrag terug gekregen wat ik had gestort voor de rechtszaak, dit is niet door gegaan...
Ik heb het bedrag opnieuw gedoneerd maar dan via het regulieren donatie pagina, HVLV succes met de strijd!

Klopt geen reet van wat er staat. Door de jaren heen met de nodige Polls zijn ze aan zo'n resultaat gekomen. Wat een gezeik weer en maar doordrammen. Ik begrijp het echt niet meer???????

Back
Bovenaan