HVLV - Steun ons, stichting HVLV knalt door!

Tjonge 70K en dan ook nog met een flinke tijdsdruk... Wil niet al te negatief zijn en heb natuurlijk ook gedoneerd, maar dit lijkt haast onmogelijk.

70K ga je niet redden met de donaties van de freaks, dan zullen de importeurs een flinke duit in het zakje moeten doen.

Normaal gesproken zou zoiets best mogelijk kunnen zijn. Maar deze bedrijven hebben al bijna 2 jaar geen omzet kunnen draaien.. De reserves zijn gewoon leeg, en veel grote kosten zijn vooruit gefinancierd.. daarom zegt HVLV, als wij er nu niet voor de branche/importeurs zijn, zijn er volgend jaar misschien geen importeurs meer voor ons..

70.000 euro nodig..
Ik zou dan toch eens alle goed bekeken youtube kanalen gaan benaderen met een kleine smeekbede zodat die "reclame" gaan maken voor deze actie.

Tjonge 70K en dan ook nog met een flinke tijdsdruk... Wil niet al te negatief zijn en heb natuurlijk ook gedoneerd, maar dit lijkt haast onmogelijk.
Ja het is idd een enorme opgave. Maar als we het niet proberen, gebeurt er sowieso niets.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat de zaak voor kan komen, en dat we hem winnen!
Maar zelfs in het geval dat we niet eens genoeg geld bij elkaar krijgen, kunnen we achteraf in ieder geval zeggen dat we alles hebben gegeven. En volgens mij moet dat in deze kwestie altijd het streven zijn.

Ja het is idd een enorme opgave. Maar als we het niet proberen, gebeurt er sowieso niets.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat de zaak voor kan komen, en dat we hem winnen!
Maar zelfs in het geval dat we niet eens genoeg geld bij elkaar krijgen, kunnen we achteraf in ieder geval zeggen dat we alles hebben gegeven. En volgens mij moet dat in deze kwestie altijd het streven zijn.

Eensch. 70k is veel geld. Maar het is niet onmogelijk.
Als je kijkt naar hoeveel vuurwerkwinkels er zijn, kom je uit op ongeveer 35 euro per vuurwerkverkooppunt, wat we nog missen voor het streefbedrag. Ik hoop ook dat winkels die minder afhankelijk zijn van vuurwerk, zoals een Intratuin, juist wat meer bijdragen.

Eens. Als we er alles aan gedaan hebben om een verbod te voorkomen en het lukt niet. Dan is het maar zo. Maar dan heeft de tegenstander er in iedergeval ook moeite voor moeten doen.

heb alle debatten gevolgd maar ik ga niet meer kijken...mevr van de plas is een topper maar van de rest krijg ik braakneigingen en hoge bloeddruk...ik hoor het wel in de wandelgangen.

ze geven toch nooit antwoord op de vragen in het debat, ze draaien om alles heen.
het hele beleid valt niet meer uit te leggen ook

Dat geld is er dus niet, zo slecht staan de importeurs er voor, ik heb ook lang zo gedacht. Wat een ellende zeg deze dagen!

Weet niet wie jou dat heeft wijsgemaakt, maar er zijn zeker importeurs die dit kunnen opbrengen. Zeker niet allemaal, maar een aantal wel. Dat die dat niet doen erger ik mij dan ook enorm aan.
Ik hoop dat het lukt hvlv en heb uiteraard ook iets bijgedragen, maar ik zie het sceptisch tegemoet.

Eensch. 70k is veel geld. Maar het is niet onmogelijk.
Als je kijkt naar hoeveel vuurwerkwinkels er zijn, kom je uit op ongeveer 35 euro per vuurwerkverkooppunt, wat we nog missen voor het streefbedrag. Ik hoop ook dat winkels die minder afhankelijk zijn van vuurwerk, zoals een Intratuin, juist wat meer bijdragen.
Maar als je kijkt naar het aantal leden van VWC (21971??)dan zou het toch ook een makkie moeten zijn?
Als elk lid nou eens aangeschreven werd middels een mail en hetzelfde bij FPM en wat er nog meer is qua vuurwerksites dan kan het toch gewoon makkelijk?
Maar van VWC hoor je ook niets...

Tja als alle winkeliers een paar tientjes doneren dan hebben ze het ook zo. Het is immers hun brood. Dat de liefhebbers hier geld voor over hebben mogen ze alleen maar blij mee zijn. Maar als er nu nog geen 30k opgehaald is en je moet er nog ruim 40k dan wens ik ze succes.

Verder vind ik het onwijs goed iniatief en hoop ik dat ze het bedrag halen. Ook al zou de uitslag negatief of positief zijn, dat doet er niet toe.

Wel net de 30K aangetikt, en dat terwijl er (tenminste voor zover ik gezien heb) vrij weinig ruchtbaarherid aan de actie gegeven is. Dat geeft toch wel aan hoe erg het leeft...

Ik wil niet heel erg doemdenken.
Was het vuurwerkverbod niet gewoon een voorbode op wat er gaat komen.
Ik denk dat we gewoon weer afgaan op een totale lockdown helemaal na wat minister president rutte en minister de jonge vanmiddag aangaven.

Dan moeten al alle winkels dicht.

Ik denk dat het idd hierop neer komt.

HVLV heeft toch 28k nodig én daarop nog eens 70k? Tenminste, zo begrijp ik dit.

In die 70k zijn ook de kosten verwerkt die zij en consorten moeten betalen aan de andere partij indien ze de rechtzaak verliezen. Dus wordt de rechtzaak gewonnen, dan is de uiteindelijke rekening lager dan die 70k.

Stel er komt een totale lockdown, zijn ze al het geld dan nog steeds kwijt? Procederen heeft dan immers geen zin (meer).

HVLV heeft toch 28k nodig én daarop nog eens 70k? Tenminste, zo begrijp ik dit.

In die 70k zijn ook de kosten verwerkt die zij en consorten moeten betalen aan de andere partij indien ze de rechtzaak verliezen. Dus wordt de rechtzaak gewonnen, dan is de uiteindelijke rekening lager dan die 70k.

Stel er komt een totale lockdown, zijn ze al het geld dan nog steeds kwijt? Procederen heeft dan immers geen zin (meer).

Nee, het streefbedrag is 70k, die 28k is dus al inbegrepen. Inmiddels staat de teller op meer dan 30k.

Back
Bovenaan