Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je hoort ze alleen als ze er zelf iets mee kunnen verdienenWaar ik me heel hard aan erger, is dat ik bijvoorbeeld niets zie op Youtube.
PyroteamDelft
140K subscribers
Stort elk 50 cent en het is binnen....
Komaan jongens... gebruik die Youtube influencers!
Je hoort ze alleen als ze er zelf iets mee kunnen verdienen
Waar ik me heel hard aan erger, is dat ik bijvoorbeeld niets zie op Youtube.
PyroteamDelft
140K subscribers
Stort elk 50 cent en het is binnen....
Komaan jongens... gebruik die Youtube influencers!
Je kunt een bezwaar procedure pas starten als een besluit officieel is gemaakt. Moet eerst nog een stempeltje krijgen van de tweede kamer en gepubliceerd worden, daarna kan je pas naar de rechter toe.70k??? het word met de dag meer heb ik het idee.
Elke dag dat men langer wacht zie ik het somberder in. In het bericht word ook aangegeven de kosten van de tegenpartij bij verlies? Gaat men daar al vanuit?
Waarom word er niet al een procedure gestart met de gelden die nu binnen zijn?
Misschien word de zaak opgepikt door media en kan je meer donaties verwerven. Ik zie het nu op fb e.d. alleen bij de vuurwerk gerelateerde pagina's voorbij komen.
Lijkt mij een beetje onzin, als het vuurwerkverbod blijft verdienen ze er zelf ook minder aanJe hoort ze alleen als ze er zelf iets mee kunnen verdienen
Dit is een flauwe opmerking, zowel PTD als AW hebben het gisteren gepromoot op hun Instagram, en AW gaat er vanavond een video over maken.Je hoort ze alleen als ze er zelf iets mee kunnen verdienen
Dit is een flauwe opmerking, zowel PTD als AW hebben het gisteren gepromoot op hun Instagram, en AW gaat er vanavond een video over maken.
Wat een omgekeerde wereld, klanten een rechtszaak laten betalen. Zie je het voor je in een andere branche? Nee natuurlijk niet, daar betalen bedrijven gewoon rechtszaken zelf als ze geraakt worden door nieuwe regelgeving. Man man man, wat is dit weer tekenend voor de vuurwerkbranche en Leo en zijn club. Wens jullie alle succes maar van mij krijg je geen cent.